بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جوزپه روسی : پس از مسی و رونالدو بهترین بازیکن لالیگا بودم

مصاحبه جالب جوزپه روسی، بازیکن پیشین ویارئال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۵۰
مصاحبه جالب جوزپه روسی بازیکن پیشین ویارئال

جوزپه روسی ستاره سابق باشگاه ویارئال، با یادآوری فصل 11-2010 مدعی شد که بعد از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن لالیگا بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جوزپه روسی ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه ویارئال، با یادآوری فصل 11-2010 مدعی شد که بعد از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن لالیگا بود.

به گزارش پارس فوتبال، جوزپه روسی، بازیکن آمریکایی-ایتالیایی، این روزها به دنبال تیم است و هنوز قصد بازنشستگی ندارد. روسی در آکادمی فوتبال پارما و منچستریونایتد رشد کرد ولی با پیراهن یونایتد تنها 14 بازی انجام داد و پس از یک دوره حضور قرضی در نیوکاسل، تصمیم گرفت به فوتبال ایتالیا برود. او برای پارما هم نتوانست خوش بدرخشد و سپس سال 2007 به ویارئال پیوست. شروع درخشش روسی با پیراهن ویارئال بود و به خصوص فصل 11-2010 توانست بهترین عملکرد خود را نشان بدهد.

روسی با یادآوری آن روزها گفت:

فصل 11-2010 بهترین فصل فوتبالی من بود. در لالیگا و لیگ اروپا در مجموع 32 گل زدم و 11 پاس گل دادم. در لالیگا با 18 گل، پنجمین گلزن برتر شدم و پیشنهادهای زیادی به من رسید. می‌توانم بگویم در آن مقطع پس از لیونل مسی و رونالدو، بهترین بازیکن لالیگا بودم و تقریبا همه تیم‌های بزرگ مرا می‌خواستند. فصل بعد اگر در بازی برابر رئال مصدوم نمی‌شدم، سرنوشتم تغییر می‌کرد. 557 روز از میادین به دور ماندم و دیگر هیچ‌چیز مثل قبل نشد.

لازم به ذکر است که روسی فصل گذشته در سری B فوتبال ایتالیا برای اسپال بازی کرد و حالا قصد پیوستن به تیمی دیگر را دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *