بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دست رد ستاره لژیونر به سینه باشگاه استقلال !

رویای استقلال برای جذب قایدی بر باد رفت ؛ پاسخ منفی مهدی به آبی ها

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۶:۰۵
مهدی قایدی راهی تیم استقلال نخواهد شد

در حالی که پس از قرار گرفتن مهدی قایدی در لیست فروش شباب الاهلی امارات، باشگاه استقلال دنبال بازگرداندن او بود، این بازیکن تمایلی برای بازگشت نشان نداده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که برخی در تلاشند مهدی قایدی را به استقلال برگردانند این بازیکن اما علاقه‌ای به بازی در ایران ندارد.

بعد از این که باشگاه شباب‌الاهلی مهدی قایدی را در لیست مازاد خود قرار داد و به جای وی بازیکن گرفت خیلی‌ها تصور کردند او به باشگاه استقلال برمی‌گردد اما قایدی مایل است به فوتبالش در امارات ادامه دهد. از طرفی فرهاد مجیدی بعد از این که سرمربی الاتحاد کلبا شد تمایل خود را برای جذب این مهاجم نشان داد.

این در حالی است که مبلغ قرارداد و اخذ رضایت‌نامه این بازیکن بالاست و استقلالی‌ها تمایل ندارند برای بازگرداندن او این همه هزینه کنند. مخصوصا این که تمایلی در او برای بازگشت به ایران نمی‌بینند. البته مجیدی هم تاکنون موفق به جذب این بازیکن نشده و به نظر می‌رسد مذاکرات دو باشگاه خوب پیش نرفت است. در چنین شرایطی صحبت از توافق باشگاه شباب‌الاهلی با باشگاه الوصل به گوش می‌رسد. اینطور شنیدیم که توافق نهایی حاصل شده و دو طرف بر سر این انتقال قرضی به توافق رسیدند. این در حالی است که قایدی هم از این قرارداد راضی است و می‌خواهد به الوصل برود و فوتبالش را در این تیم دنبال کند.

گفتنی است قایدی در اوج فوتبال خود راهی شباب‌الاهلی شد و در امارات نتوانست زندگی حرفه‌ای داشته باشد و به همین دلیل از شرایط آرمانی دور شد. وی ابتدا حضور در ترکیب اصلی را از دست داد و در ادامه از لیست ۱۸ نفره بیرون رفت تا نتواند حتی در لیگ قهرمانان آسیا به تیمش کمک کند. ناکامی‌های قائدی تا جایی پیش رفت که در لیست مازاد تیمش قرار گرفت و حالا شنیده می‌شود او به باشگاه الوصل خواهد رفت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *