بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن

ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل ذوب آهن لو رفت

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰
پرسپولیس

خبرهای واصله از تمرینات و بازی‌های دوستانه پرسپولیس حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی ترکیب اصلی تیمش برای بازی با ذوب آهن را انتخاب کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در روزهای شنبه و یکشنبه دو دیدار تدارکاتی متوالی انجام داد که در هریک با ترکیبی متفاوت به میدان رفت. ترکیب اصلی مد نظر یحیی گل محمدی در غیاب مرتضی پورعلی‌گنجی محروم، همان ترکیب دیدار دوستانه با سایپاست که با برتری ۲ بر یک سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

ترکیب زیر همان ترکیب احتمالی پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر است.

دروازه‌بان؛ علیرضا بیرانوند

گلر سرشناس و ملی پوش کشورمان پس از ۲ سال حضور در اروپا به پرسپولیس برگشت. علیرضا بیرانوند گزینه اول یحیی گل محمدی در دیدار با ذوب آهن است و قصد دارد اولین کلین شیت خود در لیگ جدید را به ثبت برساند.

دفاع میانی؛ گئورگی گولسیانی و علی نعمتی

درغیاب مرتضی پورعلی گنجی که باید محرومیت یک جلسه ای به جای مانده از دوران بازی در نفت تهران را سپری کند، یحیی گل محمدی به زوج گولسیانی و نعمتی دل بسته است. یکی راست پا و سرزن و دیگری چپ پا و سرعتی که باید جلوی گلزنی مهاجمان ذوب آهن را بگیرند هرچند این زوج یک گل از روی نقطه کرنر از مجتبی ممشلی و سایپا دریافت کرد!

دفاع راست؛ دانیال اسماعیلی‌فر

هفته اول لیگ رونمایی از مدافع راست مورد علاقه یحیی گل محمدی است. بازیکنی که رامین رضاییان به خاطرش جواب شد و حالا در ورزشگاه آشنای فولاد شهر اصفهان باید ثابت کند ارزش این همه اعتماد را داشته است. او با نفوذهای خود می‌تواند سمت چپ ذوبی‌ها را به دردسر بیندازد.

دفاع چپ؛ محمدمهدی احمدی

جوان چپ پای پرسپولیس که با تأیید مهدی مهدوی کیا قرمزپوش شد می‌تواند اولین بازی رسمی خودش با پیراهن تیم جدیدش را در اصفهان جشن بگیرد. محمد مهدی احمدی بیشتر از آن که فول بک سمت چپ باشد یک وینگ بک انرژیک است که به کارهای تهاجمی علاقه دارد.

هافبک میانی؛ میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا

کمربند میانی پرسپولیس را دو بازیکن مطمئن محکم تر خواهند  کرد. میلاد سرلک ملی پوش نبض بازی تیمش را در اصفهان در دست دارد و با توجه به قدرت بازیسازی می‌تواند به پرسپولیس ریتم بدهد. کمال کامیابی نیا هم که به احتمال زیاد کاپیتان تیمش است باید بجنگد و جلوی بازیسازی هافبک‌های ذوب آهن را بگیرد. موفقیت این دو می‌تواند تضمین کننده موفقیت پرسپولیس در این دیدار حساس باشد.

هافبک تهاجمی؛ سروش رفیعی

سروش رفیعی بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار دوستانه با پرسپولیس بود. هافبکی تکنیکی که حالا با توصیه یحیی گل محمدی، جنگندگی و دوندگی را هم به خصوصیات قبلی خودش اضافه کرده و بازیکن کامل تری شده است. از سروش با شماره ۷ بیشتر از گذشته خواهید شنید.

وینگر راست؛ سعید صادقی

آقای پاس گل فصل گذشته از زمان پیوستن به پرسپولیس توانسته است نظر مثبت همه را به خود جلب کند. این هافبک ۲۷ ساله جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش پیدا کرده و در اصفهان هم قراراست در سمت راست به عنوان وینگر بازی کرده و به تغذیه همبازیانش بپردازد.

وینگر چپ؛ مهدی ترابی

ستاره سال‌های اخیر پرسپولیس در دیدار دوستانه با سایپا نیز خوش درخشید. او یک گل زد و یک پاس گل داد و حالا با اعتماد به نفس بالایی قرار است به اصفهان برود. او دوست دارد وینگر چپ باشد اما با دستور یحیی گل محمدی در طول مسابقه نیز جای خود را با سعید صادقی عوض خواهد کرد. یحیی گل محمدی هنوز هم مهدی ترابی را خطرناک ترین بازیکن تیمش می‌داند.

نوک حمله؛ مهدی عبدی

حامد پاکدل مصدوم است و شرزود تمیروف هم در ترکیب تیم دوم پرسپولیس در دیدار دوستانه با خیبرخرم آباد به میدان رفت. مهدی عبدی اما هم به سایپا گل زد و هم در تمرینات اخیر پرسپولیس بسیار خوش روحیه نشان داده است. عبدی می‌تواند از همین دیدار با ذوب آهن خیال گل محمدی و پرسپولیسی‌ها را راحت کند.

نکته: شاید تنها تردید یحیی گل محمدی برای ترکیب اصلی تیمش در دیدار با ذوب آهن در اصفهان محمد مهدی احمدی باشد. سرمربی پرسپولیس هنوز دو به شک است که از احمدی جوان استفاده کند یا اینکه در اصفهان، علی نعمتی را در سمت چپ خط دفاعی بگمارد و فرشاد فرجی را در کنار گئورگی گولسیانی در زمین قرار دهد.

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن”

  1. عیسی احمدی گفت:
    0
    0

    بهتره که از همین الان از احمدی استفاده کنه.انگیزش جواب میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *