بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت دیگو کاستا ؛ دوباره اینجا ، دوباره لالیگا

دیگو کاستا در آستانه عقد قرارداد با رایو وایکانو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۹
دیگو کاستا در آستانه عقد قرارداد با رایو وایکانو

دیگو کاستا آماده بازگشت طوفانی به لالیگا و بازی در تیم رایو وایکانو می شود. این انتقال به زودی و در آستانه آغاز این فصل رخ خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیگو کاستا آماده بازگشت طوفانی به لالیگا و بازی در تیم رایو وایکانو می شود.

به گزارش پارس فوتبال، رایو وایکانو آماده بستن قراردادی برای برگرداندن دیگو کاستا به باشگاه در هفته آینده است.

این مهاجم با تجربه در آغاز ۲۰۲۲ از تیم برزیلی اتلتیکو مینیرو خارج شد و اکنون به عنوان بازیکن آزاد در دسترس است. سخنانی از بازگشت بازیکن سابق لاروخا به لیگ فوتبال اسپانیا درمیان است درحالی که احتمال انتقال او به ترکیه، عربستان سعودی و انگلیس نیز وجود دارد. هرچند این مهاجم بحث برانگیز با هیچ تیمی به توافق نرسیده است و همچنان برای بازی های ۲۰۲۲/۲۳ در دسترس است. باشگاه رایو وایکانو در مذاکره با این بازیکن ۳۳ ساله و نمایندگان او بر سر بازگشت یک ساله با دستمزد ۱ میلیون یورو به بن بست رسیده بود.

اما بنا به گزارش های روزنامه آ اس، توافقاتی صورت گرفته است و باشگاه قبل از بازی با بارسلونا در تاریخ ۱۳ اوت این موضوع را اعلام خواهد کرد.

ستاره سابق چلسی سابقه بازی در رایو وایکانو را دارد و در یک انتقال قرضی ۶ ماهه از ژانویه ۲۰۱۲ توانست با زدن ۱۰ گل در ۱۶ بازی و نجات تیم از سقوط از رقابت های لالیگا، اعتماد طرفداران رایو وایکانو را به خود جلب کند و باید دید که دومین دوره حضور او در این تیم رقم می خورد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *