بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اوج یاس و ناامیدی در منچستریونایتد ؛ در اولدترافورد چه خبر است؟ + تصاویر

بحران ابتدای فصل برای منچستریونایتد پس از شکست برابر برایتون

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۱
منچستریونایتد در بحران

شکست در بازی اول فصل اریک تن‌هاخ و منچستریونایتد را با طوفانی از انتقادها مواجه کرده است. آیا مربی هلندی و تیمش از این طوفان به سلامت عبور می‌‌کنند؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شکست در بازی اول فصل اریک تن‌ هاخ و منچستریونایتد را با طوفانی از انتقادها مواجه کرده است. آیا مربی هلندی و تیمش از این طوفان به سلامت عبور می‌‌کنند؟

به گزارش پارس فوتبال، سرمربی جدید، فصل جدید، امیدهای جدید … تابستان برای منچستریونایتد امیدوارکننده آغاز شد تا اینکه برایتون از راه رسید و برای اولین بار در 113 سال تاریخ باشگاه، یونایتد را در اولدترافورد شکست داد تا شیاطین سرخ را با طوفانی بزرگ روبرو کند.

با شروع بازی دیروز در اولدترافورد چیزی نگذشت که خوش‌بینی و امیدواری پررنگ هواداران یونایتد از زمان روی کار آمدن اریک تن‌هاخ جایش را به سوت زدن و هو کردن از سکوهای ورزشگاه بدهد.

تن‌هاخ بعد از اولین شکست فصل گفت:

مثل جهنم است. باید درس بگیریم و خیلی سریع اصلاح شویم. ما وقت نداریم و باید باید این کنار بیاییم”. مربی هلندی اصلاحی را به کار برد که هواداران یونایتد با آن آشنا نیستند. آنها به پیروزی و تلاش برای فتح همه جامها عادت دارند نه با کنار آمدن!

منچستریونایتد در بحران

خریدهای جدید مثل لیساندرو مارتینز و تایرل لاماسیا چندان درخشان نبودند و شایعات درباره آینده کریستیانو رونالدو همه را خسته کرده. ستاره پرتغالی دلایل کافی برای ترک باشگاه دارد و مدیر برنامه‌هایش، ژرژ مندس، تا به سرانجام رساندن عملیاتی که آغاز کرده از پا نخواهد نشست.

بعد از شکست مقابل برایتون، چندین نفر از اسطوره‌های یونایتد انتقادهای تندی به عملکرد باشگاه وارد کردند. گری نویل نوک تیز انتقادها را به مدیریت باشگاه نشانه‌گیری کرد و گفت مدیران در فصل تابستان عملکرد خوبی در نقل و انتقالات نداشتند. گری نویل گفت:

وقتی تلفن زنگ می‌خورد بازیکنی که پشت خط است وقتی می‌فهمد از یونایتد با او تماس گرفته‌اند اولین کاری که می‌کند قطع کردن است. من درباره گزارشهایی که می‌گویند یونایتد به دنبال خرید مارکو آرناتوویچ است هیچ حرفی ندارم. قبلا مواردی مثل رادامل فالکائو، زلاتان، کاوانی و اودیون ایگالو را دیده‌ایم. من دیگر حتی عصبانی هم نمی‌شوم.

روی کین، دیگر اسطوره یونایتد، صحبت‌هایی کمی امیدوارکننده‌تر داشت و معتقد بود یونایتد همچنان توان این را دارد که ورق را به نفع خود برگرداند. کین گفت:

اگر در هفته‌های آینده بشود چند خرید خوب انجام داد یونایتد می‌تواند به جمع چهار تیم برگردد. ولی الان نمی‌شود این را گفت. اما باشگاه اگر بتواند یکی دو بازیکنی که الان به دنبال جذب آنها است را به خدمت بگیرد بازیکنان کافی برای موفق شدن در اختیار خواهد داشت.

منچستریونایتد در بحران

روی کین در ادامه صحبت‌هایش به کریستیانو رونالدو طعنه زد و با اشاره به خروج زودهنگام او از استادیوم در دیدار دوستانه مقابل رایو وایه‌کانو گفت:

خوشحالم که کریستیانو این بار زودتر از بقیه ورزشگاه را ترک نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *