بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گورادیولا ، هالند را با مسی مقایسه می کند

پپ گواردیولا : گلزن‌های درجه‌یک هیچوقت اشباع نمی‌شوند. آنها همیشه عطش گلزنی دارند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۵
ارلینگ هالند در منچسترسیتی

ارلینگ هالند دیشب ستاره اصلی منچسترسیتی بود و با دو گلی که در مقابل وستهام به ثمر رساند مهم‌ترین نقش را در پیروزی 2-0 سیتیزن‌ها داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، با ستایش از ارلینگ هالند می‌گوید او ویژگی‌هایی شبیه به لیونل مسی دارد.

به گزارش پارس فوتبال، ارلینگ هالند، خرید تابستانی منچسترسیتی، دیشب ستاره اصلی این تیم بود و با دو گلی که در مقابل وستهام به ثمر رساند مهم‌ترین نقش را در پیروزی 2-0 سیتیزن‌ها داشت. ستاره نروژی که امسال تابستان از دورتموند به سیتی پیوست در اولین بازی خود در لیگ برتر خوش درخشید تا به شدت مورد تعریف و تمجید قرار گیرد.

هالند در نیمه اول از روی نقطه پنالتی گلزنی برای سیتی را آغاز کرد و در حالی که نزدیک به یک ساعت از شروع مسابقه می‌گذشت پاس کوین دی‌بروین را به گل دوم خودش و سیتی تبدیل کرد. او برای اینکه نشان دهد چه اشتیاقی برای درخشش در انگلیس دارد در پایان مسابقه گفت دلش می‌خواسته هت‌تریک کند.

اما هیچکس به اندازه پپ گواردیولا از درخشش ستاره نروژی خوشحال نبود. گواردیولا می‌گوید عملکرد هالند او را به یاد روزهایی می‌اندازد که سرمربی بارسلونا بود و لیونل مسی را در اوج دوران فوتبالش در اختیار داشت.

سرمربی سیتی در این باره گفت:

هالند خیلی خوب بود. خوشم آمد. من شانس این را داشتم که مربی لیونل مسی باشم. او هم وقتی دو گل می‌زد به دنبال گل سوم بود و وقتی سه گل می‌زد می‌گفت چرا نتوانسته چهار گل بزند. گلزن‌های درجه‌یک هیچوقت اشباع نمی‌شوند. آنها همیشه عطش گلزنی دارند و به دنبال گلهای بیشتر و بیشتر هستند.

می‌دانم ارلینگ این هفته با انتقادهای زیادی مواجه بود. ولی آرامش خودش را حفظ کرد و خیلی خوب تمرین کرد. وقتی برای زدن پنالتی رفت و آنطور توپ را برداشت من واقعا کیف کردم. آنقدر مصمم به زدن پنالتی بود که اگر کسی مزاحمش می‌شد با مشت به صورتش می‌زد، حتی اگر هم‌تیمی‌اش بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *