بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف کاپیتان منچستریونایتد : بدتر از این نمی شد

مگوایر : دریافت گل اول خیلی بد ما را عقب انداخت و بازی تیم را در نیمه اول متوقف کرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۵۱
شکست منچستریونایتد برابر برایتون

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد اعتراف کرد این تیم به اندازه کافی فرصت برای گلزنی در برابر برایتون خلق نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد اعتراف کرد این تیم به اندازه کافی فرصت برای گلزنی خلق نکرده است.

به گزارش پارس فوتبال، فصل برای منچستریونایتد دور از انتظار آغاز شد و این تیم در اولین هفته لیگ برتر و در خانه خود با نتیجه 1-2 برابر برایتون شکست خورد. هری مگوایر در این دیدار نمایش چندان خوبی نداشت و روی صحنه گل‌های حریف متزلزل عمل کرد. هری مگوایر در پایان این بازی مدعی شد شروع یونایتد بسیار بد بوده و آنها در ادامه قادر به ساختن موقعیت برای زدن گل تساوی برابر برایتون نبوده‌اند.

هری مگوایر گفت:

دریافت گل اول خیلی بد ما را عقب انداخت و بازی تیم را در نیمه اول متوقف کرد. ما باید هنگام مالکیت توپ بهتر عمل کنیم و دریافت گل دوم و ثبت نتیجه 2-0 در پایان نیمه اول، شروع کابوس ما بود. ما در جریان این بازی به اندازه کافی موقعیت برای گلزنی خلق نکردیم و در پایان نتوانستیم به گل تساوی دست یابیم. تیم باید از این حیث در هفته‌های آینده پیشرفت کند. این چیزی است که باید به آن توجه کنیم، اول این مسئله را بپذیریم و در ادامه از این شرایط درس بگیریم.

ما با رویکرد مثبتی بازی را آغاز کردیم، اما بدترین شروع ممکن برای تیم رقم خورد و در نیمه اول اوضاع بد پیش رفت. من و لیساندرو مارتینز تا امروز خیلی در کنار هم بازی نکرده‌ایم و گاهی اوقات فاصله مناسبی بین ما دو نفر برقرار نبود. اما من مطمئن هستم که در ادامه فصل شرایط ما نیز بهتر خواهد شد و تیم در هفته‌های بعد کلین‌شیت خواهد کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *