بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با مهدی طارمی پس از درخشش در اولین بازی فصل ؛ از حضور در جلد روزنامه ها تا کسب جایزه بهترین بازیکن زمین + سند

مهدی طارمی ؛ کارگر فروتن و مهندس نابغه !

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۰
بدون تصویر

مهدی طارمی با درخشش در اولین بازی فصل پورتو و کسب جایزه بهترین بازیکن زمین نشان داد تا علاوه بر قرار گرفتن در جلد روزنامه های پرتغال، یک کارگر فروتن و مهندس نابغه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درخشش مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، در اولین دیدار فصل او را بدل به چهره اصلی همه جلدهای امروز کرده است.

مهدی طارمی بازیکن نادری است. او گاهی مثل یک هافبک فکر می‌کند و گاهی مانند یک مهاجم. او گاهی مثل یک کارگر فروتن ظاهر می‌شود و گاهی به عنوان یک مهندس درخشان و نابغه. 

این مهاجم ایرانی که به همراه چند نفر از هم تیمی‌هایش اخیرا انتقاداتی را از بعضی از اهالی سیاست مطرح کرده است، همچنان در زمین می‌درخشد و گلزنی می‌کند. این بازیکن شب گذشته در اولین بازی لیگ پرتغال موفق شد در جریان پیروزی 1-5 برابر ماریتیمو دو بار دروازه حریف را باز کند و به همراه سایر هم تیمی‌هایش جشن بگیرد.

* سرجیو کونسیسائو که اوتاویو و دیوید کارمو را در این بازی در اختیار نداشت، پیش از بازی درباره مهارت‌های واسکو سیبرا، سرمربی تیم حریف، هشدار داده بود. ماریتیمو بازی خوبی ارائه کرد و توانست مشکلات بسیاری برای خط دفاعی پورتو ایجاد کند. تلاش اول این تیم برای باز کردن دروازه پورتو با خوش شانسی به تیرک دروازه برخورد کرد اما آنها باز هم در طول بازی خطراتی را روی دروازه این تیم ایجاد کردند، خصوصا که با حضور وینک، بلترام و شاداس بازی جذابی را از سمت راست ارائه می‌کردند. میگل سوزا نیز دیگر هافبک این تیم بود که توانست بازی درخشانی را از خود به نمایش بگذارد.

* هواداران حاضر در ورزشگاه خانگی پورتو نگران شده بودند اما یک اشتباه از حریف باعث شد که جریان بازی عوض شود. زیدو توپ را از وینک گرفت و برای اوانیلسون ارسال کرد. این بازیکن برزیلی هم که به خوبی از حرکات هم تیمی‌اش مطلع بود، توپ را برای طارمی ارسال کرد تا او نتیجه بازی را 0-1 کند. ابرهای سیاه و سنگین دور شدند.

*ساختار خط میانی این تیم با حضور اوریبه، گروییچ، په‌په و دنی لودر الماسی شکل بود. این باعث شده بود که کار ژوائو ماریو و زیدو در بال‌ها آسان‌تر شود.

ریتم بازی پورتو یادآور نمایش درخشان این تیم در سال گذشته بود، هرچند جای خالی ویتینیا و فابیو وییرا به خوبی در این تیم دیده می‌شد. همکاری اوانیلیسون و طارمی باعث شد که گل دوم و سوم این تیم هم به ثمر برسد.

*بیش از 46 هزار هوادار در ورزشگاه خانگی پورتو ده دقیقه فشار ابتدایی از سوی تیم مهمان را فراموش کرده بودند. آنها حالا به دنبال عطش بیشتر بازیکنان و به ثمر رساندن گل‌های بیشتر بودند. سرعت بازی کاهش پیدا کرد اما ایوان مارکانو گل چهارم تیمش را وارد درازه حریف کرد تا ماریتیمو دیگر هیچ امیدی به جبران این نتیجه نداشته باشد. این ژوائو ماریو بود که با یک سانتر خوب زمینه‌ساز گل پنجم با ضربه سر مارتینز شد تا پورتو یک پیروزی ارزشمند و قاطع را به دست آورد.
اتفاق خاص دیگری در ادامه این بازی رخ نداد و تنها ماریتیمو توانست با تک گل وینک، نتیجه این بازی را 1-5 کند.

*پورتو شروع قدرتمندانه‌ای برای دفاع از عنوان قهرمانی داشت. با وجود مشکلاتی که در دقایق ابتدای بازی برای این تیم پیش آمد، شاگردان کونسیسائو نمایشی مطمئن را در خانه ارائه کردند تا فصل را به خوبی شروع کرده باشند.

مهدی طارمی ؛ کارگر فروتن و مهندس نابغه !

طارمی بهترین بازیکن بازی پورتو و ماریتیمو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *