بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اللهیار صیادمنش در نقش مهدی طارمی + تصاویر

تلاش های بی حاصل اللهیار صیادمنش برای گلزنی به پرستون

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۵
تلاش های بی حاصل اللهیار صیادمنش برای گلزنی به پرستون

اللهیار صیادمنش همچنان در تلاش برای ثبت اولین گل خود در فصل جدید چمپیونشیپ است. این بازیکن حالا در هال سیتی عضویت دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اللهیار صیادمنش همچنان در تلاش برای ثبت اولین گل خود در فصل جدید چمپیونشیپ است.

به گزارش پارس فوتبال، هال سیتی برخلاف لیگ گذشته، این فصل از رقابت های چمپیونشیپ را خوب آغاز کرده است. آنها سال قبل تا پایان هفته نهم تنها موفق به کسب 5 امتیاز شده بودند ولی امسال و پس از گذشت 2 هفته نخست، روز گذشته چهارمین امتیاز خود را نیز به دست آوردند.

اللهیار صیادمنش که زمستان قبل راهی هال سیتی شد، امسال با نقش جدیدی در تفکرات شوتا آرولادزه انجام وظیفه می کند و در دو بازی نخست، به عنوان بال چپ و وینگر چپ برای هال سیتی بازی کرده که اتفاقا عملکرد درخشان او باعث تعجب همگان شده است.

این بازیکن جوان و 21 ساله برخلاف تمام تیم های قبلی خود، در فصل جدید چمپیونشیپ در پست جدیدی به میدان می رود و با این وجود، سرعت بالا و تحرکات این بازیکن سبب شده تا او برای گلزنی به سمت دروازه رقیبان پیش برود.

روز گذشته و در استادیوم دیپ دِیل، تیم فوتبال پرستون میزبان هال سیتی بود. صیادمنش به مانند دیدارهای قبل از ابتدا به میدان رفت و در یک صحنه نیز تا آستانه کسب خطای پنالتی پیش رفت که چنین نشد.

اللهیار روی یک نفوذ در عمق و با گذر از جردن استوری مدافع 188 سانتی پرستون، در مصاف تک به تک با فردی وودمن گلر فصل قبل بورنموث قرار گرفت و حتی موفق به عبور از این سنگربان شد اما در ادامه اللهیار تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد.

شاید با توجه به موقعیت توپ و زاویه دروازه، صیادمنش ترجیح داد پس از برخورد با گلر پرستون، یک خطای پنالتی به سود تیمش بگیرد اما فردی وودمن با احتیاط کامل از دروازه خارج شد و با وینگر ایرانی برخوردی نداشت تا جرمی سیمپسون قاضی میدان اعتقادی به خطای پنالتی نداشته باشد.

به هر شکل تلاش اللهیار جوان برای کسب خطای پنالتی بی نتیجه بود. او نتوانست از فرصت پیش آمده استفاده کامل ببرد و این موقعیت از دست رفت. صیادمنش بدشانس بود که پای وودمن چند میلی متر با او فاصله داشت وگرنه این بازیکن جوان می توانست یک پنالتی سه امتیازی برای تیمش کسب کند.

تلاش های بی حاصل اللهیار صیادمنش برای گلزنی به پرستون

تلاش های بی حاصل اللهیار صیادمنش برای گلزنی به پرستون

تلاش های بی حاصل اللهیار صیادمنش برای گلزنی به پرستون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *