بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دورازه بان پیکان آماده و سرحال برای لیگ بیست و دوم + عکس

آمادگی بالای فرهاد مجد کرمانشاهی برای حضور در ترکیب پیکان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۸
آمادگی بالای فرهاد مجد کرمانشاهی برای حضور در ترکیب پیکان

فرهاد مجد کرمانشاهی یکی از دروازه بان های آینده دار فوتبال ایران محسوب می شود که انگیزه زیادی برای شروع پرقدرت لیگ برتر دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دروازه بان پیکان با آمادگی بالایی در لیگ برتر بیست و دوم حضور پیدا می کند.

به گزارش پارس فوتبال، فرهاد مجد کرمانشاهی یکی از دروازه بان های آینده دار فوتبال ایران محسوب می شود که انگیزه زیادی برای شروع پرقدرت لیگ برتر دارد. دروازه بان پیکان که فصل گذشته نیز در ترکیب این تیم نمایش های نسبتا خوبی داشت، حالا برای فصل جدید خودش را آماده می کند.

کرمانشاهی در بازی دوستانه پیکان با مس شهر بابک که روز گذشته برگزار شد، درون دروازه تیمش ایستاد و توانست عملکرد خوبی داشته باشد. او در جریان این مسابقه نه تنها دروازه اش را بسته نگه داشت که یک ضربه پنالتی را نیز به زیبایی مهار کرد.

در اوایل نیمه دوم و در شرایطی که بازی پیکان و مس با تساوی بدون گل دنبال می شد، داور یک ضربه پنالتی به سود تیم لیگ یکی گرفت که کرمانشاهی با تشخیص درست جهت ضربه و شیرجه به سمت چپ خودش مهاری خوب داشت و توانست تیمش را از یک گل نجات بدهد.

آمادگی بالای فرهاد مجد کرمانشاهی برای حضور در ترکیب پیکان

کرمانشاهی که در بازی های دوستانه گذشته پیکان نیز خوب کار کرده بود، حالا مشخص است انگیزه زیادی برای شروع لیگ برتر دارد. او اگر همین نمایش ها را در بازی های رسمی نیز به اجرا بگذارد، قطعا می تواند یکی از گلرهای خوب فصل جدید لیگ برتر لقب بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *