بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بدشانسی بزرگ برای فوق ستاره تیم ملی فوتبال ایران

شکست 3 بر 1 شارلوا در هفته سوم لیگ دسته اول بلژیک مقابل اوستنده در حضور علی قلی‌ زاده

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۴
شارلوا ؛ باخت تیم شارلوا در شب حضور علی قلی زاده

تیم شارلوا در چارچوب رقابت‌های هفته سوم ژوپیر لیگ بلژیک به مصاف اوستنده رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 1 نتیجه را واگذار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم شارلوا در چارچوب رقابت‌های هفته سوم ژوپیر لیگ بلژیک به مصاف اوستنده رفت. این دیدار در ورزشگاه دو پایس آغاز شد و علی قلی‌زاده برخلاف دو هفته قبل، در ترکیب فیکس تیمش حضور داشت.

شارلوا فصل را با پیروزی شروع کرد اما در هفته دوم طعم اولین باخت را چشید. این تیم برای جبران نتیجه هفته گذشته به دنبال کسب پیروزی در بازی خانگی امشب بود اما شکست بدی متحمل شد.

علی قلی‌زاده که فصل گذشته با 8 گل و 4 پاس گل یکی از بهترین‌های تیمش بود، در هفته نخست به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و یک گل زد؛ او هفته گذشته دوباره نیمکت نشین بود اما امشب برای اولین بار در فصل جدید جزو 11 نفر اصلی تیمش بود و 79 دقیقه بازی کرد.

شارلوا در حضور بازیکن ایرانی خود نیمه اول را با شکست یک بر صفر به پایان رساند؛ یاران قلی‌زاده در نیمه دوم خیلی زود به گل تساوی رسیدند. این گل را کِن اِنکوبا در دقیقه 55 به ثمر رساند. تنها دقیقه‌ای بعد اما نیک گل دوم را برای اوستنده زد تا میهمان دوباره پیش بیافتد. سرمربی شارلوا در 10 دقیقه پایانی کار، قلی‌زاده را از بازی بیرون کشید. در غیاب این بازیکن، شارلوا از جبران گل تساوی ناکام بود و در دقیقه 6+90 گل سوم را هم دریافت کرد.

با قبول شکست سه بر یک در این دیدار خانگی، شارلوا 3 امتیازی ماند تا با از دست دادن 6 امتیاز از 9 امتیاز ممکن، در پایان هفته سوم مکان یازدهم جدول رده بندی را به خود اختصاص دهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *