بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین رامین رضاییان به یحیی گل محمدی و پرسپولیس + سند

رامین رضاییان : به سپاهان آمدم چون دوست داشتم با مربی بزرگ کار کنم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۱


رامین رضاییان پس از حضور در سپاهان و در اولین مصاحبه خود صحبت های ویژه ای را داشت و در این مصاحبه متلک سنگینی را برای سرمربی پرسپولیس داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان پس از حضور در سپاهان و در اولین مصاحبه خود صحبت های ویژه ای را داشت و در این مصاحبه متلک سنگینی را برای سرمربی پرسپولیس داشت.

رامین رضاییان صحبت های خود را این گونه آغاز کرد: امیدوارم که سال خیلی خوبی باشد و بتوانیم دل هواداران سپاهان را با فوتبالی خوب شاد کنیم. تلاش خودمان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. این قول من به هواداران سپاهان است. سعی می‌کنیم آنها را با بازی خودمان راضی کنیم و این هدف اصلی ما است. عقیده اصلی من همیشه این بوده جوری فوتبال بازی کنیم که هواداران لذت ببرند و همراه با امتیاز باشد. این خیلی لذت دارد به نظر من.

وی در ادامه تاکید کرد:

دوست داشتم در تیمی بروم که فوتبالم را خوب نشان دهم و بازی کنم. همه طرفداران فوتبال ایران می‌دانند من همیشه سعی می‌کنم به تیمی که می‌روم خوب فوتبال بازی کنم و عملکرد خوبی داشته باشم. قطعا سپاهان تیم بزرگی است. اولین باری که خواستم وارد تیم شوم با شخص مربی حرف زدم و این خیلی برای من مهم بود که مربی بزرگی مثل مورایس با من ارتباط گرفت و با هم صحبت کردیم. دوست داشتم با مربی بزرگ کار کنم و دل هواداران سپاهان را با فوتبال زیبا شاد کنیم.

مدافع جدید سپاهان تصریح کرد:

من همیشه می‌گویم نیاییم با صحبت کردن چیزی را نشان دهیم. با فوتبال خودمان، جوری که بازی می کنیم و تمرین می کنیم نشان دهیم تعهد داریم به امضایی که می‌زنیم. نیاییم با کار حاشیه‌ای عجیب، پست اینستاگرام و قلب گذاشتن یا با صحبت کردن چیزی را ثابت کنیم چون فایده‌ای ندارد تا وقتی در زمین خودمان را ثابت کنیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *