بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب ستاره تاتنهام به گلزنی برابر ساوتهمپتون

رایان سسنیون : اگر گل نمی‌زدم فکر می‌کنم آنتونیو کونته حتما من را می‌کُشت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۴
پیروزی تاتنهام برابر ساوتهمپتون

رایان سسنیون، گلزن تاتنهام برابر ساوتهمپتون مدعی شد تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف کرده است و سرانجام موفق شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رایان سسنیون، گلزن تاتنهام برابر ساوتهمپتون مدعی شد تلاش زیادی برای باز کردن دروازه حریف کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، تاتنهام عصر امروز و در اولین هفته لیگ برتر، نمایش فوق العاده‌ای برابر ساوتهمپتون داشت و با کسب برتری 1-4، نشان داد در فصل جدید حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. رایان سسنیون بعد از این دیدار در مورد خراب کردن یک موقعیت پیش از گلزنی صحبت کرد و اعتراف کرد در صورت ادامه این روند، مورد سرزنش آنتونیو کونته قرار می‌گرفت.

رایان سسنیون گفت:

اگر گل نمی‌زدم فکر می‌کنم آنتونیو کونته حتما من را می‌کُشت. چند لحظه قبل از گلزنی، دژان کولوسفسکی یک پاس رو به بیرون ارسال کرد و من خیلی دیر به توپ رسیدم. می‌دانستم که دفعه بعد نباید این اتفاق رخ دهد و بالاخره تلاش کردم تا موفق به گلزنی شوم. من می‌خواهم از ایوان پریشیچ چیزهای زیادی یاد بگیرم. او به من کمک زیادی کرد تا آماده باشم و ما می‌توانیم یکدیگر را به چالش بکشیم.

اما دژان کولوسفسکی، دیگر گلزن تاتنهام نیز بعد از این دیدار گفت:

ما بسیار خوشحالیم. بازی آسانی نبود و عقب ماندن در خانه خوب نیست، اما در ادامه می‌توانستیم گل‌های خیلی بیشتری بزنیم. من عاشق بازی برای تاتنهام هستم، زیرا ما موقعیت زیادی خلق می‌کنیم. هواداران از این نمایش لذت می‌برند و من خیلی علاقه دارم در ترکیب تاتنهام به میدان بروم. دلم برای فوتبال تنگ شده بود و اینکه در مقابل هواداران و خانواده به زمین برگشتم واقعا برایم لذت بخش بود. ما روزهای زیادی تا بازی بعدی فاصله داریم، بنابراین می‌توانیم قبل از مسابقه هفته بعد ریکاوری و تمرین کنیم. چلسی تیم فوق العاده‌ای است و بازی سختی در انتظار اسپرز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *