بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جواب منفی راجرز به چلسی؛ وسلی فوفانا فروشی نیست

براندن راجرز : قبلا هم گفته‌ام و دوباره تکرار می‌کنم که فوفانا فروشی نیست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۳۳
مخالفت لسترسیتی با جدایی وسلی فوفانا

با اینکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره انتقال وسلی فوفانا از لستر به چلسی مطرح بود اما راجرز با رد شایعات گفت او به هیچ‌وجه فروشی نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اینکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره انتقال وسلی فوفانا مدافع فرانسوی لسترسیتی به چلسی مطرح بود اما سرمربی روباه‌ها با رد شایعات گفت او به هیچ‌وجه فروشی نیست.

به گزارش پارس فوتبال، چلسی در روزهای اخیر تلاش زیادی کرده تا وسلی فوفانا، دفاع وسط 21ساله فرانسوی باشگاه لستر را به‌خدمت بگیرد. اما اولین پیشنهاد این باشگاه که 75 میلیون یورو بود توسط لسترسیتی رد شد.

دو روز پیش وسلی فوفانا پیامی در اینستاگرام منتشر کرد که از طرف رسانه‌ها به‌عنوان ابراز تمایل ضمنی او برای پیوستن به چلسی تعبیر شد. از سوی دیگر برخی رسانه‌ها مدعی شدند لستر به باشگاه لندنی اطلاع داده که اگر پیشنهادی کمتر از 100 میلیون یورو دریافت کند اجازه انتقال این مدافع فرانسوی را نخواهد داد.

براندن راجرز، سرمربی لسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردای تیمش مقابل برنتفورد به این شایعات واکنش نشان داد و با قطعیت گفت فوفانا به هیچ‌وجه فروشی نیست.

سرمربی لستر در این مصاحبه گفت:

قبلا هم گفته‌ام و دوباره تکرار می‌کنم که فوفانا فروشی نیست. ما، او و جیمز مدیسون را نمی‌فروشیم و می‌خواهیم این دو بازیکن را نگه داریم. آنها برای ما بازیکن‌های خیلی مهمی هستند.

در اینکه باشگاه مجبور است چند بازیکن را به فروش برساند شکی نیست ولی قرار نیست همه بازیکن‌ها فروخته شوند. هیچ تیمی بهترین بازیکنانش را نمی‌فروشد. باشگاه در این مورد تصمیم قطعی دارد و کوتاه نخواهد آمد. وسلی خیلی خوب تمرین می‌کند و برای بازی فردا مقابل برنتفورد کاملا آماده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *