بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دورتموند 1 – 0 بایرلورکوزن ؛ شکست میلیمتری در شب کم فروغ آزمون + عکس

شکست 1 بر 0 بایرلورکوزن برابر دورتموند در حضور 24 دقیقه ای سردار آزمون

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۰۴
شکست 1 بر 0 بایرلورکوزن برابر دورتموند

بایرلورکوزن در حالی‌که از اواسط نیمه دوم سردار آزمون را در ترکیب خود داشت با نتیجه یک بر صفر مغلوب دورتموند شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرلورکوزن در حالی‌که از اواسط نیمه دوم سردار آزمون را در ترکیب خود داشت با نتیجه یک بر صفر مغلوب دورتموند شد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم‌های دورتموند و بایر لورکوزن از ساعت ۲۱ امشب (به‌وقت ایران) در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برگزار کننده مهم‌ترین مسابقه هفته نخست فصل ۲۳-۲۰۲۲ بوندس‌لیگای آلمان بودند. لورکوزن در شرایطی مقابل نایب قهرمان فصل گذشته به میدان رفت که سردار آزمون را در لیست نفرات خود داشت.

ستاره ایرانی لورکوزن هفته گذشته در ترکیب اصلی دورتموند مقابل الورسبورگ قرار داشت. او در یک نیمه دو پاس گل داد ولی در شروع نیمه دوم تعویض شد. در غیاب سردار، لورکوزن مقابل این تیم ضعیف شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت. این تیم امشب در حالی‌که آزمون را در ترکیب اصلی خود نداشت، میهمان دورتموند و هوادارانی بود که ورزشگاه را روی سر خود گذاشته بودند.

تنها 9 دقیقه از بازی گذشته بود که میزبان روی اشتباهات سریالی مدافعان لورکوزن به گل اول رسید. این گل را مارکو رویس به ثمر رساند. نیمه اول جز این، گل دیگری نداشت تا شاگردان ترزیچ برنده راهی رختکن شوند.

سیوانه که تیمش در نیم فصل دوم فصل گذشته با نتیجه 5-2 به دورتموند باخته بود، در نیمه دوم تغییراتی برای جبران نتیجه انجام داد؛ یکی از این تغییرات، ورود سردار آزمون به زمین بود؛ ملی‌پوش ایرانی لورکوزن در دقیقه 66 به ترکیب تیم اضافه شد و حضور موثری هم داشت.

با ورود سردار، خط حمله تیم لورکوزن جان تازه‌ای به خود گرفت و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت. او یک‌بار با یک پاس در عرض، شیک را در موقعیت گلزنی قرار داد و بغل پای مطمئن مهاجم اهل چک برای به سرانجام رسیدن این حمله کافی بود؛ داور اما به دلیل آفساید این را مردود اعلام کرد. در موقعیت مشابهی دیگر نیز دروازه‌بان دورتموند پاس سردار به شیک را به‌خوبی مهار کرد.

شکست 1 بر 0 بایرلورکوزن برابر دورتموند

دورتموند در دقایق پایانی برای خروج از فشار حریف، دست به بازی تهاجمی زد و در یکی از این حملات، دروازه‌بان لورکوزن به دلیل لمس توپ خارج از محوطه جریمه اخراج شد. با توجه به اینکه تعویض‌های لورکوزن به پایان رسیده بود، امکان جایگزین کردن یک دروازه‌بان دیگر به جای بیکر وجود نداشت و یکی از هم‌تیمی‌های آزمون در چند دقیقه پایانی درون دروازه میهمان ایستاد. این دقایق هم گلی به‌همراه نداشت تا دورتموند در شبی که هوادارانش حسابی سنگ‌تمام گذاشتند، به یک برد خفیف دست پیدا کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *