بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سلام نظامی داروین نونیز در کراون کاتیج + عکس

خوشحالی تماشایی پس از گل داروین نونیز در برابر فولام

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۶
داروین نونیز

داروین نونیز ظاهرا خیلی زود هواداران لیورپول را شیفته خودش کرده است. این بازیکن در تابستان از بنفیکا راهی آنفیلد شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داروین نونیز مهاجم اروگوئه ای به نظر می رسد که خیلی زود هواداران لیورپول را شیفته خودش کرده است. این بازیکن در تابستان با 75+25 میلیون یورو از بنفیکا راهی آنفیلد شده است.

به گزارش پارس فوتبال، داروین که در بازی سوپرجام انگلیس مقابل منچسترسیتی گلزنی کرده بود، حالا در اولین بازی خود در لیگ برتر انگلیس مقابل فولام نیز یک سوپرگل تماشایی به ثبت رسانده است.

لیورپول در نیمه اول مقابل فولام که تازه به لیگ انگلیس عقب افتاده بود و سخت تلاش می کرد که به بازی برگردد. در نیمه دوم این داروین بود که با یک گل تماشایی توانست نتیجه را عوض کند. در حقیقت با پاس محمد صلاح، ستاره اروگوئه ای در نزدیکی محوطه شش قدم صاحب توپ شد. این بازیکن با توجه به این که توسط مدافع فولام تعقیب می شد، کار سختی برای زدن ضربه آخر داشت اما تصمیم گرفت که انتخاب بی نظیری داشته باشد: ضربه پشت پا تا بدین ترتیب دروازه بان فولام کاملا شگفت زده شود و دروازه اش باز شود.

داروین نونیز

داروین نونیز بدین ترتیب اولین گلش در لیگ انگلیس را به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند. هموطنش لوئیز سوارز نیز در اولین بازی خود برای لیورپول در لیگ انگلیس گلزنی کرده بود و حالا داروین همان مسیر را ادامه داده است. ستاره اروگوئه ای پس از گلش به سمت هواداران رفت و سلام نظامی داد تا نشان بدهد که خوشحالی گل مخصوص به خود را هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *