بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این ورزشگاه به شروع لیگ بیست و دوم نمی رسد + عکس

عدم آمادگی ورزشگاه یادگار امام تبریز برای آغاز لیگ بیست و دوم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۱
ورزشگاه اصلی تراکتور

تراکتور بازی های خانگی خود در فصل جدید لیگ برتر را در ورزشگاه شهید سلیمانی آغاز می کند تا روند آماده سازی ورزشگاه یادگار امام به پایان برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تراکتور بازی های خانگی خود در فصل جدید لیگ برتر را در ورزشگاه شهید سلیمانی آغاز می کند تا روند آماده سازی ورزشگاه یادگار امام به پایان برسد.

به گزارش پارس فوتبال، تراکتور فصل گذشته تا پیش از بازگشت تماشاگران به ورزشگاه، بازی های خانگی خود را در ورزشگاه اختصاصی کوچک خود واقع در مجموعه ورزشی-اقتصادی بنیان دیزل انجام می داد؛ بعد از آزاد شدن حضور تماشاگران، بازی های تراکتور به ورزشگاه بزرگ یادگار امام منتقل شد. این ورزشگاه که در حال بروزرسانی است، نمی تواند در شروع فصل جدید از بازی های خانگی تراکتور میزبانی کند.

ورزشگاه یادگار امام تبریز که در بسیاری از قسمت ها نیاز به ترمیم و بروزرسانی طبق استانداردهای روز را داشت، بیش از یک ماه است که در حالت “کارگران مشغول کارند” قرار دارد. نوسازی کامل بخش اداری و رختکن‌ها و البته کارهای عمرانی که در محیط بیرون ورزشگاه انجام می شود، باعث شده تا حداقل تا چند هفته نخست فصل جدید شرایط برای میزبانی از بازی های تراکتور در یادگار امام وجود نداشته باشد.

در چنین شرایطی باشگاه تراکتور مثل فصل گذشته، بازی های خانگی خود در لیگ برتر 02-1401 را در ورزشگاه شهید سلیمانی شروع خواهد کرد. این ورزشگاه ، کمتر از 15 هزار هوادار را در خود جای می دهد و در مقایسه با ورزشگاه یادگار امام که 70 هزار نفری است، بسیار کوچک تر است. تسریع در روند آماده سازی یادگار اما قطعا یکی از اولویت های تراکتور خواهد بود چرا که تجربه نشان داده، این تیم در یادگار امام، قوی‌تر و میزبان‌تر است تا ورزشگاه اختصاصی آبی رنگ خود.

ورزشگاه اصلی تراکتور

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *