بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ساپینتو خواستار مهدی قایدی شد + عکس

استقلال به دنبال بازگرداندن مهدی قایدی با نظر مستقیم ریکاردو ساپینتو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۳
استقلال به دنبال بازگرداندن مهدی قایدی

رسانه اماراتی از تلاش استقلال برای جذب مهدی قایدی بازیکن تیم شباب الاهلی خبر داد. ظاهرا ریکاردو ساپینتو این بازیکن را می خواهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه اماراتی از تلاش استقلال برای جذب مهدی قایدی بازیکن تیم شباب الاهلی خبر داد.

درباره آینده مهدی قایدی مهاجم ایرانی شباب الاهلی دبی اخبار زیادی شنیده می‌شود. طبق گزارش رسانه‌های امارات قایدی بعد از جذب شدن عمر خربین ستاره سوری الوحده دیگر جایی در لیست شباب الاهلی ندارد و جدایی‌اش از این تیم قطعی است.

اما نحو جدایی قایدی از شباب الاهلی مسئله مهمی است. ستاره سابق استقلال فصل گذشته با قراردادی ۵ ساله به الاهلی پیوست و اکنون مدیریت باشگاه به دنبال انتقال قرضی این بازیکن به تیم دیگری است.

سایت «اسپورت» امارات در جدیدترین خبر در این زمینه خبر داد باشگاه استقلال مجددا برای جذب مهدی قایدی وارد عمل شده و برای باشگاه الوصل دیگر مشتری این مهاجم ایرانی مزاحمت ایجاد می کند.

استقلال به دنبال بازگرداندن مهدی قایدی

روز گذشته رسانه اماراتی از تمایل قایدی برای ماندن در امارات و عدم بازگشت به استقلال خبر داده بود. اما به نظر می‌رسد ساپینتو روی قایدی دست گذاشته و می‌خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

پیش از این فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال و کنونی اتحاد کلباء برای جذب قایدی برای مدت یک هفته با مدیران باشگاه شباب الاهلی وارد مذاکره شد ولی در نهایت این مذاکرات به نتیجه نرسید و انتقال مهاجم ایرانی به اتحاد کلباء محقق نشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *