بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش آرتتا به شروع مقتدرانه آرسنال در لیگ جزیره

میکل آرتتا : ما باید در برابر دروازه بسیار بی‌رحم‌تر از این ظاهر شویم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۳
واکنش آرتتا به شروع مقتدرانه آرسنال در لیگ جزیره

آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر انگلیس و در بازی افتتاحیه به مصاف کریستال پالاس رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از پیروزی تیمش در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر خوشحال است.

به گزارش پارس فوتبال، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر انگلیس و در بازی افتتاحیه به مصاف کریستال پالاس رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.

توپچی‌ها برخلاف فصل گذشته که شرایط بسیار سختی را در چند هفته ابتدایی لیگ برتر سپری کرده بودند، موفق شدند رقابت‌های این فصل را با یک پیروزی ارزشمند آغاز کنند تا به ادامه مسیر امیدوار باشند.

آرتتا پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:

من از کلین شیت و کسب سه امتیاز برابر این حریف سرسخت بسیار راضی و خوشحال هستم. اما لحظات سختی را در طول این بازی سپری کردیم اما مقاومت کردیم تا توانستیم از سد آنها عبور کنیم و من حس بسیار مثبتی نسبت به این پیروزی داریم.

این مربی جوان اسپانیایی با اشاره به اتفاقاتی که در هفته‎‌های ابتدایی فصل گذشته رخ داد گفت:

ما کارمان در این فصل را کملا متفاوت با فصل گذشته شروع کردیم. یافتن راهی برای عبور از این لحظات دشوار امری بسیار مهم و ضروری برای ما است.

او درباره شرایط تیمش در این بازی اضافه کرد:

سبک ما در شروع بازی و سی دقیقه اول این دیدار واقعا فوق العاده بود. ما باید بیشتر گل می‌زدیم. برای این که در این دیدار پیروز باشید باید بسیار تلاش کنید. ما این کار را انجام ددادیم و این بخشی از ذهنیت و روحیه ماست که می‌خواهیم آن را تقویت کنیم، این که به چنین دیدارهای دشواری قدم بگذاریم و برنده شویم.

سرمربی آرسنال با اشاره به عملکرد تیمش در خط حمله نیز ادامه داد:

ما باید در برابر دروازه بسیار بی‌رحم‌تر از این ظاهر شویم. نتوانستیم آن نمایشی که باید را در این قسمت داشته باشیم اما این ویژگی‌ای است که به مرور زمان ایجاد می‌شود. مهم‌ترین نکته این پیروزی اعتماد به نفس و پویایی‌ای است که در تیم ایجاد می‌کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *