بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ جورجینیو واینالدوم به رم پیوست + سند

پیوستن رسمی جورجینیو واینالدوم به باشگاه رم ایتالیا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۴۲
پیوستن رسمی جورجینیو واینالدوم به باشگاه رم ایتالیا

جورجینیو واینالدوم هافبک ملی پوش 31 ساله و هلندی، در تابستان سال گذشته و پس از ترک لیورپول، به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی و باتجربه، به صورت قرضی با بند خرید از پاری سن ژرمن راهی رم شد.

به گزارش پارس فوتبال، جورجینیو واینالدوم هافبک ملی پوش 31 ساله و هلندی، در تابستان سال گذشته و پس از ترک لیورپول، به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست. اما شرایط اصلا برای این بازیکن در تیم جدیدش خوب پیش نرفت. واینالدوم به هیچ عنوان نتوانست روزهای درخشان خود را در پاریس نیز تکرار کند. در این تابستان ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، علاقه زیادی به خرید این بازیکن نشان داد و در نهایت واینالدوم با قراردادی قرضی و یک ساله راهی پایتخت ایتالیا شد.

به نظر می رسد ارزش این قرارداد در حدود 10 میلیون یورو است و اگر جالوروسی در جمع چهار تیم برتر قرار گیرد، بند خرید اجباری خواهد شد. همچنین پاری سن ژرمن تقریبا نیمی از دستمزد 9 میلیون یورویی خود را در طول این دوره قرضی پرداخت خواهد کرد.

پیوستن رسمی جورجینیو واینالدوم به باشگاه رم ایتالیا

او عصر دیروز تست پزشکی خود را انجام داد و در فرودگاه چامپینو مورد استقبال صدها هوادار جالوروسی قرار گرفت. واینالدوم در گذشته در تیم هایی چون نیوکاسل، آیندهوون و فاینورد بازی کرده بود و حالا حضور در لیگ ایتالیا را تجربه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *