بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام کارشناس عرب زبان از نمایش فولاد برابر الغرافه + عکس

تمجید ویژه کارشناس عرب فوتبال آسیا از عملکرد فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۰
فولاد خوزستان و الغرافه

کارشناسان عرب زبان شبکه های تلویزیونی منطقه، به تمجید از عملکرد فولاد خوزستان برابر الغرافه پرداختند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارشناسان عرب زبان شبکه های تلویزیونی منطقه، به تمجید از عملکرد فولاد خوزستان برابر الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا 2022 پرداختند.

به گزارش پارس فوتبال، فولاد خوزستان در روزی که برتر از تیم الغرافه بود، با بدشانسی نتوانست 3 امتیاز بازی را از آن خود کند. مسئله ای که مورد توجه کارشناسان عرب زبان شبکه های تلویزیونی منطقه نیز قرار گرفت.

بدر الحقبانی بازیکن سابق تیم ملی عربستان و تیم های النصر و الشباب درخصوص دیدار شب گذشته فولاد و الغرافه گفت:

الغرافه در دقایق پایانی عملکرد بهتری نسبت به پیش از آن ارائه کرد اما در مجموع فولاد تیم برتر زمین بود. باید گفت که استراماچونی و الغرافه برای کسب نتیجه تساوی به زمین مسابقه آمدند و خوب دفاع کردند.

او خاطرنشان کرد:

در این بازی، فولاد خوزستان کنترل زمین و میدان را در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند تا دروازه حریف را باز کنند. بهترین موقعیت را بازیکن برزیلی این تیم (لوسیانو پریرا) داشت که توپ او به تیرک خورد و به طور کلی باید گفت که فولاد نمایش خوبی داشت.

حسین علی بابا کاپیتان سابق تیم ملی بحرین و بازیکن سابق الریان قطر نیز درخصوص این دیدار گفت:

بازی کاملا یک طرفه بود. در طول‌۹۰ دقیقه الغرافه تنها یک موقعیت جدی داشت.

او در ادامه با انتقاد از استراماچونی گفت:

من از سرمربی الغرافه تعجب می کنم که چرا اینقدر در دفاع اغراق کرد اما در مقابل فولاد در حمله و دفاع متوازن بود و معلوم بود که این تیم به دنبال کسب پیروزی است، چیزی که ما در تیم الغرافه نمی دیدیم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال بحرین اضافه کرد:

فولاد در این بازی فرصت های خوبی را از دست داد. به طور مثال توپی که کولیبالی در یک قدمی دروازه به آسمان کوبید یا ضربه ای که شیمبا به تیرک زد. این در حالی است که الغرافه ستاره های بزرگی دارد و من‌ نمی دانم این تیم چرا در زمین اینگونه بازی کرد.

علی بابا در پایان گفت:

البته هر مربی تفکرات خودش را دارد و همه می دانستیم که الغرافه برای کسب تساوی به میدان آمده بود و آنها نمی خواستند که در نخستین بازی مغلوب شوند. اما در سمت مقابل فولاد تیمی بود که شجاعانه بازی کرد اما نتوانست در این بازی برنده شود.

عایض مبخوت کارشناس اماراتی شبکه SSC عربستان که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به صورت اختصاصی پخش می کند در این باره گفت:

از شکل بازی الغرافه مشخص بود که این تیم برای کسب یک نتیجه تساوی به میدان آمده است. این موضوع با فرصت های اندک گلزنی این تیم نیز همخوانی داشت و آنها به نتیجه دلخواه خود رسیدند.

او گفت:

الغرافه به وسیله خط دفاعی خود، اجازه بازی را به فولاد نداد و این تیم ایرانی نزدیک به 15 ضربه را به سمت دروازه حریف زد که شوت از راه دور و سانتر از جناحین مهم ترین راه فولاد برای گلزنی بود.

عایض مبخوت در پایان اضافه کرد:

فکر می کنم 2، 3 مورد از فرصت های فولاد بسیار خطرناک و بقیه معمولی بودند. خطرناک ترین بازیکن فولاد شیمبا بود که دو‌موقعیت عالی داشت و نتوانست گل‌ برتری را بزند.

مبارک مصطفی بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی قطر نیز در سخنانی کوتاه درخصوص این بازی گفت:

من از تیم الغرافه تعجب می‌کنم، این تیم ستاره های خیلی خوبی دارد و باید سرمربی این تیم از بازیکنانش درست بازی بگیرد.

فولاد خوزستان و الغرافه

روزنامه الرایه قطر نیز درخصوص این بازی نوشت:

الغرافه در اولین گام خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 مقابل فولاد ایران به نتیجه تساوی رضایت داد و در این بازی شاهد یک بازی فنی و جالب از هر دو تیم نبودیم.

در نیمه اول بازی هر دو تیم به دلیل بازی محتاطانه نتوانستند خطری را روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند و بازی خوبی را در این نیمه شاهد نبودیم.

اما در نیمه دوم تیم فولاد ایران زهردارتر از شاگردان استراماچونی ظاهر شد. حملات تیم ایرانی بهتر از الغرافه بود و فرصت های خوبی را ایجاد کرد. تیم فولاد در کل در نیمه دوم خطرناک تر از الغرافه بود و می توانست گل پیروزی را به ثمر برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *