بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توجیه عجیب ستاره تیم ملی به حاشیه سازی استوری اخیرش + سند

علی قلی زاده ، در گفت و گو تصویری با برنامه شبهای فوتبالی شبکه ورزش ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ : من استوری مشترک اخیر بازیکنان تیم ملی را گذاشتم و بعد متوجه شدم در حیطه کاری من نیست

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۳


علی قلی زاده می‌گوید حواشی پیرامون تیم ملی و استوری‌هایی که ملی‌پوشان منتشر می‌کنند خدشه‌ای به همدلی بازیکنان وارد نمی‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی قلی زاده چهره آرام تیم ملی ایران است که در سایپا چهره شد و سپس به شارلروا رفت و حالا پنجمین سال بازی در ژوپییر لیگ را آغاز کرده است. این در حالی است که در طول پنجره تابستانی شایعات زیادی پیرامون آینده‌اش وجود داشت.

با این حال موضوع اصلی صحبت با یک ملی‌پوش این روزها در مورد وضعیت تیم ملی و همچنین استوری روز گذشته بازیکنانی است که دوباره با یک کنش مجازی به تیتر یک تبدیل شدند؛ علی قلی زاده در گفت و گوی تصویری با برنامه شبهای فوتبالی شبکه ورزش نیز در این مورد توضیحاتی داد و گفت :

انتشار استوری اخیر به همه پیشنهاد شد؛ واقعیت این است که من نمی‌دانستم موضوع چیست. البته نمی‌خواهم دروغ بگویم؛ اگر بگویم در این قضیه ورود نکردم دروغ است. من استوری گذاشتم و بعد متوجه شدم در حیطه کاری من نیست و فکر می‌کنم مثل بار قبل مشکلاتی برای همه پیش می‌آید و ممکن است آسیب کوچکی بزنم. شاید درست بوده و من حرفی درباره درست یا غلط بودن آن نمی‌زنم. من استوری را گذاشتم و اصلا در جریان نبودم؛ وقتی فهمیدم در حیطه کاری من نیست همان لحظه پاک کردم. اگر بگویم نگذاشتم دروغ است. من چند دقیقه اول گذاشتم و متوجه شدم نباید استوری بگذارم چون اولین بار گذاشتیم و اتفاقاتی پیش آمد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *