بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سپاهان با برد به استقبال استقلال رفت

برتری 4 گله سپاهان برابر خوشه طلایی در دیداری دوستانه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۹
برتری 4 گله سپاهان برابر خوشه طلایی در دیداری دوستانه

شاگردان مورایس در سپاهان با نمایشی کاملا برتر و هجومی در دیداری دوستانه موفق به کسب پیروزی مقابل خوشه طلایی شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان مورایس در سپاهان با نمایشی کاملا برتر و هجومی موفق به کسب پیروزی مقابل خوشه طلایی شدند.

به گزارش پارس فوتبال، تیم فوتبال سپاهان که یکی از مدعیان فصل جدید لیگ برتر به حساب می‌آید، از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه نقش جهان در آخرین مسابقه تدارکاتی پیش‌فصل مقابل تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه و شاگردان مهدی پاشازاده قرار گرفت.

سپاهان که با ترکیب نیما میرزازاد، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضاییان، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، آلویس کامبوسا، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو شروع کرده و نمایش هجومی داشت، در دقیقه ۱۸ با شوت تماشایی محمد کریمی موفق شد دروازه خوشه طلایی ساوه را باز کند و با یک گل پیش بیفتد.

در ادامه بازهم شاگردان مورایس کنترل بازی را در دست داشتند و توانستند روی یک ضربه ایستگاهی که پشت محوطه جریمه خوشه طلایی ساوه اعلام شده بود، با شوت دیدنی رامین رضاییان به گوشه دروازه گل دوم را به ثمر رسانند و با برتری ۲ بر صفر برابر شاگردان پاشازاده به رختکن بروند.

سپاهان که در شروع نیمه دوم با سه تغییر کارش را آغاز کرد و رشید مظاهری، محمدرضا حسینی و محمد علی‌نژاد را به ترتیب به جای میرزازاد، احمدزاده و کامسوبا در اختیار داشت و در ادامه نیز محمد نژادمهدی و میلاد زکی‌پور را در ترکیب خود می‌دید، نمایش هجومی‌تر و روان‌تری نسبت به نیمه اول ارائه داد و توانست عملکرد سراسر هجومی داشته باشد و دو گل دیگر بزند.

طلایی پوشان اصفهان با عملکرد خوبی که در نیمه دوم داشتند، توانستند دو گل دیگر توسط شهریار مغانلو و محمد نژادمهدی بزنند و در نهایت به پیروزی ۴ بر صفر مقابل خوشه طلایی ساوه برسند.

سپاهان با این برد پُر گل به استقبال نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر که روز جمعه هفته آینده برابر استقلال خواهد داشت، می‌رود و امیدوار به شروع مقتدرانه برابر آبی‌پوشان است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *