بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین مدیر تیم مطرح لیگ برتری به پرسپولیس و استقلال

جهانگیر کی شمس مدیرعامل صنعت نفت آبادان : تمام کائنات در اختیار پرسپولیس و استقلال است

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۲
جهانگیر کی شمس مدیرعامل صنعت نفت آبادان : تمام کائنات در اختیار پرسپولیس و استقلال است

جهانگیر کی شمس مدیرعامل صنعت نفت آبادان مدعی شد که تمام کائنات در اختیار پرسپولیس و استقلال است و آن ها برای ما سنگ اندازی هم می کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جهانگیر کی شمس مدیرعامل صنعت نفت آبادان مدعی شد که تمام کائنات در اختیار پرسپولیس و استقلال است و آن ها برای ما سنگ اندازی هم می کنند.

جهانگیر کی شمس در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص میزبانی بازی‌های این تیم در شهر آبادان گفت:

کار در حال انجام و سعی و تلاش ما از همه بیشتر است. دل نگرانی من هزار است. از طرفی خوزستان دارای زمین های فوتبال مستعد نیست اما میزبانی در ورزشگاه تختی آبادان جزو اولویت‌های اول باشگاه است.

وی افزود:

در این زمینه به ما قول مساعد داده‌اند و تلاش بر این است که ورزشگاه قبل از بازی‌های لیگ برتر به بهره برداری برسد. بحث با تماشاگر یا بدون تماشاگر بودن مسابقات نیز بستگی به وضعیت سکوهای ورزشگاه‌مان دارد اما شاید یکی، دو بازی اول بدون تماشاگر باشد.

کی‌شمس در پاسخ به سؤالی در خصوص گله‌مندی از امید شریفی نسب سرمربی فصل گذشته امیدهای این باشگاه گفت:

بر اساس تصمیمات گرفته شده و قول‌هایی که در خصوص فعالیت گسترده در بخش پایه داده بودیم، اکنون 683 نفر در رده‌های مختلف در حال تمرین هستند. تیم نوجوانان ما نایب قهرمان شد و امیدهایمان به قهرمانی رسید و این یک فرآیندی بود که همه دست به دست هم دادند. امکاناتی که به تیم امید داده شد در حد بزرگسالان بود و بهترین شرایط را داشتند. خودم نیز سعی کردم با حضورم به آنها روحیه بدهم و همه جا با تیم باشم و خدا را شکر یک نتیجه خوب به دست آمد که آن را متعلق به خود کادر فنی می دانم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد:

به شهرم تعهد داشتم و تیم امید را حمایت کردیم و قهرمان شد اما عده‌ای در چند روز گذشته آتش بیار معرکه شده‌اند و می‌گویند چرا بازیکنان تیم امید می‌خواهند بروند؟ باید بگویم 10 نفر از این بازیکنان شرط گذاشته‌اند که یا باید به تیم بزرگسالان برویم یا قرارداد 400 تا 500 میلیون تومانی با ما بسته شود یا رضایت نامه بدهید که به خیبر خرم آباد یا تیم‌های دیگر برویم. سؤال من است پس تلاش شش، هفت ساله باشگاه برای این نفرات چه می‌شود؟

وی تصریح کرد:

نمی‌شود تا یکی را کنار بگذاریم بیاید و صحبت کند. اواخر بازی‌های فصل گذشته در شهر آبادان پیچید که کی‌شمس تیم بزرگسالان را کنار گذاشته و می‌خواهد شریفی نسب را سرمربی بزرگسالان کند که چالش عجیبی در بازی‌های آخر برای ما با منصوریان ایجاد کرد. نمی‌دانم چه کسی به شریفی نسب وعده سرمربیگری تیم بزرگسالان را داده بود. بعد از اینکه منصوریان هم با انتشار بیانیه‌ای از سرمربیگری صنعت نفت برای لیگ بیست و دوم انصراف داد، 20 روز وقت ما سوخت. تشکیل جلسه دادیم و نظر خرد جمعی انتخاب رضا پرکاس بود. ضمن اینکه به شریفی نسب هم پیشنهاد مبلغی دو برابر برای سرمربیگری تیم امید دادیم اما نپذیرفت و بعد هم آقای مولایی را برای تیم امید نفت انتخاب کردیم.

کی‌شمس اظهار داشت:

بعد هم حواشی شروع شد و بازیکنانی که چندان خوب هم نبودند گفتند برای ما افت دارد که در تیم لیگ برتری امیدهای کشور بازی کنیم و بعد همین پیج‌ها از همین بازیکن دفاع می‌کنند. بارها گفته‌ام بیایید و کمک بدهید و این رسم عاشقی نیست. برای شریفی نسب آرزوی موفقیت دارم. چیزهایی که در برخی پیج‌ها گفته می‌شود هدف‌دار است. تأکید می‌کنم به هیچ کدام از این بازیکنان نامه فسخ قرارداد نمی‌دهم تا درس عبرتی برای دیگران شود. از این عزیزان می‌خواهم چنین جوی را درست نکنند و باعث سوختن زمان نشوند.

وی در پاسخ به این پرسش که امسال کمک مالی منطقه آزاد اروند به چه صورتی است، عنوان کرد:

به عنوان یک شهروند و فوتبالی خیری از منطقه آزاد ندیده‌ام. یک روز می‌گویند قرارداد را 30 میلیارد تومانی کردیم و خوشحال برای امضا می‌روی و بعد می‌گویند مبلغ 15 میلیارد شده است، آن هم با بند. تا الان اتفاقی نیفتاده و باید دست‌مان را از حمایت آبادان کوتاه کنیم. هیچ کمکی تا الان ندیده‌ایم و هیچ کدام از تعهدشان انجام نشده است. عکس می‌گیرند و خیلی از چیزها را به اسم خودشان مصادره می‌کنند ولی ما اجازه نمی دهیم زحماتمان به اسم دیگری مصادره شود. هر کسی باید بداند جایگاهش کجا است و واقعیت‌ها را به مردم بگوید.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با ابراز امیدواری نسبت به اصلاح بند قانون مربوط به نحوه کمک به تیم های نفتی، یادآور شد:

با این بند قانون، صنعت باید پنج سال پیش سقوط می‌کرد اما اکنون که زمان تدوین برنامه هفتم توسعه است باید کاری کرد زیرا در سال های آینده با سی تا چهل میلیارد تومان دیگر نمی‌توان تیمداری کرد. بعد آقایان نماینده نیایند بگویند این چه وضعیتی است. آقایان! شما باید قانون را تسهیل کنید تا سال‌های آینده با منابع مالی بیشتر و قدرت بیشتر کار کنیم. فصل قبل تا حدود 60 میلیارد تومان برای هزینه تمام تیم‌های مؤسسه کار کردیم که البته بخشی از آن هم محقق نشد. در حالی که شاید برخی تیم‌های لیگ یکی هم بیشتر از ما هزینه کرده بودند.

کی‌شمس افزود:

تمام کائنات در اختیار استقلال و پرسپولیس است، آن وقت زمانی که برای تیم‌های نفتی پولی در نظر گرفته می‌شود، به دستگاه‌های نظارتی می‌گویند قرار است به این تیم‌ها کمک شود تا آنها هم برای بررسی وارد کار شوند. به هر حال ما با پرسپولیس و استقلال ، یک دنیا فرق داریم و تا زمانی که این بند قانونی حل نشود، مشکلات پابرجا است.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که آیا دست‌تان از مربی خالی بود که پرکاس برای هدایت نفت انتخاب شد؟ گفت:

خیر، سال گذشته نیز آقای پرکاس به عنوان یک مربی بومی مدنظر باشگاه بود. او مدرس یوفا و از معلومات فنی بالایی برخوردار است. پرکاس جزو بهترین گزینه‌ها بود و اصراری برای انتخاب او به ما نشد. او با فوتبال آبادان غریب نیست و حتی قول داده به تیم‌های پایه کمک کند. شاهد هستم تا حدود ساعت سه و نیم شب بیدار است و تلاش می‌کند. کمتر مربی را دیده‌ام که این قدر وقت بگذارد و عاشقانه کار کند. او یک مربی متعهد است و اینها ملاک انتخاب او بود. به هر حال او فصل گذشته هم مدنظر بود اما تأخیری در آمدنش به آبادان صورت گرفت.

کی‌شمس خاطرنشان کرد:

پورموسوی با صفر امکانات تیم نفت آبادان را دهم کرد. نمی‌خواهم بدگویی منصوریان را کنم اما نتیجه‌ای که باشگاه و هواداران انتظار داشتند، رقم نخورد. به ما قول داد اما یک بار هم سر تمرین تیم امید نرفت. منصوریان به تعهداتش عمل نکرد اما پرکاس در حال عمل کردن به تعهداتش است.

وی گفت:

برای حل مشکلات‌مان بیکار ننشسته‌ایم و به سمت یک شرکت بیمه رفتیم و توافقنامه ای با آنها منعقد کردیم. تاکنون 15 میلیارد تومان در دو مرحله گرفته‌ایم و این چند برابر پولی است که منطقه آزاد با هزار بدبختی به ما می‌دهد. ضمن اینکه دنبال وارد کردن منابع مالی دیگری نیز هستیم.

کی‌شمس با اشاره به شرایط نامناسب نور ورزشگاه تختی آبادان عنوان کرد:

نور ورزشگاه‌مان مشکل دارد. آن وقت در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خیانت شد. آرزوی ما هم کسب سهمیه است اما باید یکسری  امکانات باشد.

وی گفت:

نفت 30 سال است بازی می‌کند و همه مشکلات آن را می‌دانند. همه باید کمک کنند. اینها دغدغه من به عنوان یک شهروند است. ما قطره چکانی پول می‌گیریم و دچار روزمرگی شده‌ایم. آیا بازیکن با این شرایط با چهار میلیارد تومان هم برای بازی به آبادان می‌آید؟ در حالی که یک بازیکن قراردادش به اندازه تمام بودجه نفت آبادان است اما ما باید به ته بازار نقل و انتقالات برسیم. این داستان ادامه دارد. جریان صنعت نفت آبادان مثل سریال چند قسمتی هزار و یک شب است اما عده‌ای می‌گویند هیئت مدیره بی‌عرضه است. آقایان باید تلاش کنند تا قانون مربوط به کمک به تیم‌های نفتی تغییر کند. آقایان باید بجنبند تا میزبانی از نفت گرفته نشود. می‌گوییم آبادان مهد فوتبال است اما کمک نمی‌کنند در حالی که تمام این آقایان در هر رده و سمت در قبال خواسته مردم آبادان مسئولیت اجتماعی دارند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *