بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شور و هیجان در استقلال با ساپینتوی پرهیاهو + تصاویر

تمرینات پرنشاط استقلال زیر نظر ریکاردو ساپینتو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۱
تمرینات پرنشاط استقلال زیر نظر ریکاردو ساپینتو

نحوه تعامل ریکاردو ساپینتو پرتغالی با بازیکنان استقلال تاکنون صحنه‌های جالبی در تمرینات استقلال رقم زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نحوه تعامل ریکاردو ساپینتو پرتغالی با بازیکنان استقلال صحنه‌های جالبی در تمرینات استقلال رقم می‌زند.

به گزارش پارس فوتبال، وقتی هواداران استقلال پیش از حضور ریکاردو ساپینتو در تهران برای آشنایی با شخصیت این مربی کلیپ‌های او در شبکه‌های اجتماعی را می‌دیدند، چهره جدی و اغلب عصیانگر این سرمربی، فوتبال ایران را آماده استقبال از یک مربی اصطلاحا خشک و خشن می‌کرد.

با این حال خیلی زود در کنفرانس‌ معارفه‌اش نشان داد که از اتفاق، سرمربی جدید آبی‌ها روحیه بسیار بالایی دارد و اهل بگو و بخند و شوخ‌طبع است. در هنگام بازگشت به تهران به‌همراه دستیارانش برای شروع تمرینات، ساپینتو بار دیگر شخصیتی منعطف و خوش‌خلق از خودش نشان داد به‌طوری‌که در بیشتر تصاویر منتشر شده از این مربی روی خروجی رسانه‌های باشگاه، هواداران با لبخند‌های جذاب این سرمربی مواجه شدند.

در بازگشت از اردوی ترکیه، استقلالی‌ها روی دیگری از این مربی می‌بینند. ساپینتو در تمام آیتم‌های تمرینی بازیکنان، پابه‌پای آنها می‌دود، شوت می‌زند، کارهای ترکیبی می‌کند و در خوشحالی‌های بعد از گل هم با بازیکنان شریک می‌شود!

تمرینات پرنشاط استقلال زیر نظر ریکاردو ساپینتو

به هرحال، این روزها هواداران آبی‌پوشان پایتخت از تصاویر تمرینات استقلال تنها سیگنالی که دریافت می‌کنند، امید و انگیزه است. سرمربی پرتغالی با زبان بدنش به‌خوبی توانسته طرفداران و بازیکنان را با خودش همراه کند و آنها را به شروع یک فصل موفق دیگر امیدوار کند. موفقیتی که برای تیم قهرمان تنها به تکرار قهرمانی محدود خواهد شد. امری که ریکاردو بهتر از هرکس دیگری به آن واقف است.

تمرینات پرنشاط استقلال زیر نظر ریکاردو ساپینتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *