بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قاتل بایرن مونیخ و آرسنال در آستانه پیوستن به پرسپولیس ؛ خبر خوش برای هواداران سرخ + کلیپ عملکرد

فیلم گل های یورگن لوکادیا مهاجم هلندی مدنظر پرسپولیس

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۶


از گوشه و کنار شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی فصل قبل بوخوم آلمان هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از گوشه و کنار شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی فصل قبل بوخوم آلمان هستند و ممکن است این بازیکن فصل آینده در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی حضور داشته باشد.

لوکادیای ۲۸ ساله سابقه حضور در آکادمی آیندهوون را دارد و بهترین عملکردش هم در همان تیم هلندی بوده است. او در ۱۲۷ بازی از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ توانسته با پیراهن این تیم ۴۵ گل بزند. او پس از آیندهوون به عضویت برایتون انگلیس درآمد و در دو مقطع به هوفنهایم و سینسیناتی قرض داده شد. آمار او در این دو تیم به ترتیب ۴ گل در ۱۱ و ۲ گل در ۲۶ مسابقه است.

لوکادیا که سابقه بازی در تمام رده‌های پایه تیم هلند را دارد فصل گذشته توانست در جریان برد ۴-۲ تیمش مقابل  بایرن مونیخ ، گل دوم را از روی نقطه پنالتی برای بوخوم به ثمر برساند.

او همچنین به غیر از بایرن مونیخ سابقه گلزنی به تیم دورتموند را با پیراهن بوخوم و آرسنال را با پیراهن برایتون انگلیس دارد.

این بازیکن ۱۸۶ سانتی متری که در پست وینگر و مهاجم نوک بازی می‌کند در حال حاضر با تیمی قرارداد ندارد و ترنسفر مارکت او را ۲ میلیون یورو ارزش گذاشته اما باید دید در صورت توافق با چه مبلغی پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

در ادامه این خبر تعدادی از گل های معروف این بازیکن در دوران بازی در اروپارا خواهید دید.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *