بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جذاب ترین صحنه تمرین پرسپولیس + عکس

صحبت‌های یحیی گل محمدی با آنالیزورش در حاشیه تمرین پرسپولیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۴
صحبت‌های یحیی گل محمدی با آنالیزورش در حاشیه تمرین پرسپولیس

پاره شدن نوار پنج‌ساله قهرمانی‌های پرسپولیس دلایل متعددی داشته اما یکی از آنها می‌تواند به تکراری شدن شیوه بازی و نبودن خلاقیت مربوط باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از تصاویر جذاب تمرین پرسپولیس مربوط به صحبت‌های یحیی با آنالیزورش در حاشیه تمرین بود.

به گزارش پارس فوتبال، پاره شدن نوار پنج‌ساله قهرمانی‌های پرسپولیس دلایل متعددی داشته اما یکی از آنها می‌تواند به تکراری شدن شیوه بازی و نبودن خلاقیت مربوط باشد.

این اتفاق سبب شد یحیی گل‌ محمدی در لیگ بیست و یکم و در چند مقطع برای تغییر آرایش ابتدایی و تاکتیک این تیم دست به تغییراتی بزند و حتی در چند بازی سرخ‌ها با سه دفاع کار را شروع کردند و همچنین تغییرات متعدد در نفرات ترکیب اصلی یکی از موارد قابل توجه در پرسپولیس بود.

اما نحوه یارگیری پرسپولیس در این تابستان، جذب شدن نفراتی مثل سروش رفیعی و سعید صادقی و ترافیک خط میانی، این احتمال را به وجود می‌آورد که سرخ‌ها با تغییر آرایش ابتدایی و با پنج هافبک به میدان روند.

پرسپولیس در بازی با تیم ملی امید نیز با چینش ابتدایی 1-3-2-4 به میدان رفت و با یک مهاجم هدف و اضافه شدن هافبک‌ها در زمان حمله به باکس به چهار گل رسید. تغییر سیستم پرسپولیسی‌ها پس از سال‌ها از 2-4-4 به 1-3-2-4 می‌تواند چالش جذابی برای این تیم باشد.

صحبت‌های یحیی گل محمدی با آنالیزورش در حاشیه تمرین پرسپولیس

بدون شک در تغییر سیستم، آنالیزور تیم نقش کلیدی برعهده دارد و باید با شناسایی توانایی‌های فردی هربازیکن و نحوه صحیح به کار گرفتن ویژگی‌های بازیکنان در خدمت بازی تیمی اطلاعات مفیدی به سرمربی تیم بدهد.

در حاشیه تمرین روز گذشته سرخ‌ها مهرداد خانبان، آنالیزور این تیم با برگه‌ای نزد گل‌محمدی رفته بود و دقایقی با او مشغول صحبت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *