بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یحیی روی این ستاره پرسپولیس حساب باز کرده است + عکس

انگیزه بالای مهدی عبدی برای درخشش در پرسپولیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰
مهدی عبدی در پرسپولیس

مهدی عبدی می‌تواند از فرصت پیش آمده نهایت بهره را ببرد و با گلزنی در هفته اول برای پرسپولیس جایگاه خوبی در تفکرات یحیی پیدا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی عبدی می‌تواند از فرصت پیش آمده نهایت بهره را ببرد و با گلزنی در هفته اول برای پرسپولیس جایگاه خوبی در تفکرات یحیی پیدا کند.

به گزارش پارس فوتبال، بحث خرید مهاجم در دو فصل اخیر به کلافی سردرگم برای قرمزها تبدیل شده و در این فصل نیز جذب نشدن یک مهاجم کارآمد می‌تواند تمام فعالیت‌های نقل و انتقالاتی رضا درویش را تحت الشعاع قرار بدهد.

پرسپولیس درحال حاضر مهدی عبدی، حامد پاکدل و شرزود تمیروف را در اسکواد خود به عنوان مهاجم تخصصی دارد و پاکدل نیز با مصدومیتی که دارد زیرنظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و به نظر می‌رسد برای هفته اول مقابل ذوب‌آهن مهدی عبدی تک مهاجم سرخ‌ها خواهد بود.

عبدی که فصل پیش هفت گل در لیگ به ثمر رسانده با ماندنی شدن در پرسپولیس تلاش می‌کند آمار خود را بهبود ببخشد. در صورتی که کار خرید مهاجم خارجی تا پیش از شروع لیگ هم تمام شود با توجه به نبودن او در تمرینات پیش فصل بیشترین شانس در هفته‌های اولیه برای مهدی عبدی است.

مهدی عبدی در پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی پیش‌تر نشان داده به حفظ ترکیب برنده تمایل زیادی دارد و مهدی عبدی اگر گلزنی خود را در هفته‌های اول لیگ شروع کند می‌تواند در ادامه فصل شرایط بهتری را تجربه کند. بدون شک بازی جلوی سه هافبک گلساز یعنی ترابی، رفیعی و صادقی می‌تواند آرزوی هر مهاجمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *