بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمجید جالب ماتیاس دی لیخت از کریستیانو رونالدو

دی لیخت : کافیست تنها یک لحظه حواستان از رونالدو پرت شود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۷
تمجید جالب ماتیاس دی لیخت از کریستیانو رونالدو

ماتیاس دی لیخت مدافع هلندی بایرن مونیخ می‌گوید برای این که بتواند تجربه جدیدی از دنیای فوتبال داشته باشد این باشگاه را انتخاب کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماتیاس دی لیخت مدافع هلندی بایرن مونیخ می‌گوید برای این که بتواند تجربه جدیدی از دنیای فوتبال داشته باشد این باشگاه را انتخاب کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، دی‌لیخت ماه گذشته میلادی تصمیم گرفت با امضای قراردادی به ارزش 77 میلیون یورو از یوونتوس جدا و راهی بایرن مونیخ شود. او در طول دوارن حضورش در یوونتوس 117 بازی در تمامی رقابت‌ها با پیراهن این تیم انجام داد و یک قهرمانی لیگ، یک کوپا ایتالیا و یک سوپرکاپ ایتالیا را در کارنامه‌اش به ثبت رساند. او همچنین هشت گل برای این تیم به ثمر رساند و سه پاس گل ارسال کرد.

این بازیکن همچنین در طول دوران حضورش در تورین توانست کنار جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی کار کند و تجارب بسیاری را از بازی کنار آنها که دو نفر از باتجربه‌ترین مدافعان فوتبال دنیا هستند؛ به‌دست آورد اما در نهایت تصمیم گرفت که برای کسب تجربیات متفاوت از این باشگاه جدا شود و به بوندس‌لیگا برود.

دی‌لیخت در گفت‌وگو با نشریه آلمانی کیکر درباره تصمیمش برای پیوستن به بایرن اظهار داشت:

من هنوز دو سال دیگر با یوونتوس قرارداد داشتم. آنجا به مدافعی کامل تبدیل شدم اما احساس می‌کردم زمان تجربه چالش و محیطی جدید رسیده است. بایرن مونیخ در ماه ژوئن با من تماس گرفت و من بلافاصله به حضور در این تیم علاقه‌مند شدم.

این مدافع هلندی با ابراز خوشحالی از سبک بازی بایرن گفت:

وقتی شما برای باشگاه بزرگی مانند بایرن بازی می‌کنید، همیشه فشار بسیاری را احساس می‌کنید. سبک بازی اینجا با من سازگاری بسیار زیادی دارد چون اساس بازی این تیم با تکیه بر سبکی هجومی است.

اما ماتیاس دی لیخت در دوران حضور در یوونتوس با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و پرافتخار همبازی بود و به نظر می‌رسد سبک بازی این بازیکن، دی لیخت را تحت تاثیر قرار داده است.

او در رابطه با بازی کردن در کنار کریستیانو رونالدو گفت:

او شخصیت فوق العاده‌ای است، با هم‌تیمی‌های خود و بازیکنان جوان صحبت می‌کند و همیشه علاقه دارد به دیگران کمک کند. رونالدو به‌زودی 38 ساله می‌شود، اما شرایط او مانند یک بازیکن 24 ساله است و این بازیکن هنوز هم آمار گلزنی‌های خود را حفظ کرده است. شما فقط می‌توانید یک بازیکن با چنین عملکردی را تحسین کنید.

رونالدو در یوونتوس عملکرد فوق العاده‌ای داشت، گل‌های فراوانی به ثمر رساند و هم‌تیمی خوبی برای دیگر بازیکنان بود. اگر از من بپرسید که بهترین بازیکن جهان در داخل محوطه جریمه کیست، من می‌گویم رونالدو. شما باید همیشه حواس‌تان به رونالدو باشد، در غیر این‌صورت او موفق به گلزنی خواهد شد.

رابطه با هم‌تیمی‌هایش در آژاکس 2019؟ من هنوز با برخی از بازیکنان در تماس هستم. من اغلب با فرانکی دی یونگ صحبت می‌کنم و او بهترین دوست من در دنیای فوتبال است. همه ما راهی باشگاه‌های بزرگ شدیم و به نظر من این تصمیم به سود ما بود. در واقع در مورد خودم که مطمئنم انتقال از آژاکس گرفته تا یوونتوس و بایرن مونیخ بد نبوده، قبول دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *