بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه جالب آنتونیو کونته به تیم های متمول انگلیسی

کونته : ولخرج ها همیشه برنده نمی شوند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۹
کنایه جالب آنتونیو کونته به تیم های متمول انگلیسی

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام، معتقد است که هزینه زیاد لزوما دلیلی بر پیروزی در زمین بازی نیست و این نوعی کنایه به سایر تیم هاست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام، معتقد است که هزینه زیاد لزوما دلیلی بر پیروزی در زمین بازی نیست.

به گزارش پارس فوتبال، کونته پس از حضور روی نیمکت تاتنهام در اواسط فصل گذشته موفق شد عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان این فصل را برای آنها به ارمغان بیاورد.

همین عملکرد قابل قبول باعث شد که مدیران تاتنهام بازیکنان مدنظر این مربی ایتالیایی را در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند تا دست او برای انتخاب ترکیب مدنظرش در فصل جدید باز باشد.

آنتونیو کونته در گفتگو با اسکای اسپورت درباره رقبای تاتنهام در فصل جدید اظهار داشت:

در انگلیس چهار باشگاه لیورپول، چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد از نظر تاریخ و سرمایه‌گذاری از بقیه جلوتر هستند. چلسی توانست رحیم استرلینگ و کالیدو کولیبالی را جانشین روملو لوکاکو و آنتونیو رودیگر کند. منچستریونایتد هواداران بسیاری دارد و می‌تواند هزینه کند. اما نباید فراموش کنیم که ولخرج‌ها همیشه برنده نمی‌شوند. یونایتد دو سال پیش از سیتی عقب بود، کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو و رافائل واران را خرید اما فصل قبل ششم شد.

او با اشاره به شرایط خاص رقابت‌های لیگ برتر اضافه کرد:

این لیگی است که ما باید تعادل درستی را در آن رعایت کنیم تا افت نکنیم. ما نباید مغرور شویم و فکر کنیم از بقیه پیش هستیم. ما مسیری بسیار جدی را آغاز کرده‌ایم که پر تلاش و انتخاب‌های عاقلانه است اما برای قهرمانی باید قدم‌های بیشتری در این مسیر درست برداریم.

این مربی ایتالیایی درباره تمرینات پیش فصل تاتنهام اظهار داشت:

همه چیز خیلی خوب پیش رفت اما تمرینات خسته‌کننده بود چون ما سفرهای طولانی داشتیم. روی تمامی جنبه‌های تاکتیکی و فیزیکی کار کردیم . از همه چیز راضی و خوشحال هستم و امیدوارم که بتوانیم شرایط فصل گذشته را ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *