بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هیجان بالای جورجینیو برای درخشش در چلسی در فصل 23-2022

جورجینیو : حریف بزرگ چلسی، خود چلسی است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۴
جورجینیو در چلسی

چلسی فصل گذشته را خوب شروع کرد، اما در ادامه اوضاع چندان مساعد پیش نرفت و این تیم در اواخر فصل دچار افت محسوسی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جورجینیو، هافبک ایتالیایی و باتجربه چلسی در آستانه فصل جدید احساس هیجان دارد.

به گزارش پارس فوتبال، چلسی فصل گذشته را خوب شروع کرد، اما در ادامه اوضاع چندان مساعد پیش نرفت و این تیم در اواخر فصل دچار افت محسوسی شد تا در نهایت سال بدون جام برای این تیم به اتمام برسد. حالا و در آستانه شروع فصل جدید، جورجینیو از انگیزه های خود و دیگر بازیکنان برای کسب موفقیت زیر نظر توماس توخل صحبت کرده است.

جورجینیو گفت: به اسکای اسپورت گفت:

در حال حاضر احساس خوبی دارم و ما در این مقطع و در دمای هوایی که برای لندن معمول نیست، تلاش زیادی برای شروع فصل در شرایطی مناسب کردیم. من برای سپری کردن یک فصل دیگر با این پیراهن انگیزه زیادی دارم و این رویایی برای هر کودکی برزیلی و البته برای بود.

هر سال همین را تکرار می‌کنم؛ ما باید فقط به اتفاقات امروز فکر کنیم و نسبت به سال گذشته می توانیم خیلی بهتر شویم. 9 خرید جدید در فصل تابستان به تیم اضافه شده‌اند، برخی از بازیکنان نیز رفته‌اند و ما دلتنگ آنها خواهیم شد و البته بن چیلول نیز برگشته است. انگیزه زیادی داریم و هدف برای من روشن است، تمرکز روی بازی اول فصل و کسب پیروزی.

حریف بزرگ چلسی، خود چلسی است. اگر ما مبارزه کنیم، اگر بهتر از سال گذشته نشویم و پیشرفت نکنیم، اگر در مورد اشتباهات خود متواضع نباشیم و برای بهبود آن تلاش کنیم، پس ما در مورد چه اهدافی در فصل بعد صحبت می کنیم؟ در این شرایط همان بهتر که ما جلوی تلویزیون بنشینیم و مسابقات فصل بعد لیگ برتر را تماشا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *