بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چلسی دست بردار ستاره اینتر نیست

ادامه تلاش های چلسی برای جذب نیکولو بارلا از اینتر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۷
ادامه تلاش های چلسی برای جذب نیکولو بارلا از اینتر

مدیران چلسی به صورت جدی به دنبال تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند و برای جذب بازیکنان بسیاری نیز تلاش کرده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه چلسی در حال بررسی شرایط جذب نیکولو بارلا، هافبک اینتر است.

به گزارش پارس فوتبال، مدیران چلسی به صورت جدی به دنبال تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند و برای جذب بازیکنان بسیاری نیز تلاش کرده‌اند.

بازیکنان درخشانی چون رحیم استرلینگ و کالیدو کولیبالی در طول این مدت به استمفوردبریج منتقل شده‌اند اما بسیاری از هواداران این تیم همچنان معتقد هستند که این باشگاه عملکرد خوبی در پنجره نقل و انتقالاتی نداشته است.

تلاش‌های مدیران این باشگاه برای جذب ماتیس دی‌لیخت و ژول کنده جواب نداد و این دو بازیکن راهی بایرن و بارسا شدند. این باشگاه همچنین پیش از این مذاکراتی را برای جذب میلان اشکرینیار آغاز کرده بود.

اما حالا کالچومرکاتو خبر داده که مدیران چلسی در حال بررسی شرایط جذب نیکولو بارلا هستند و قصد دارند پیشنهادی را برای این بازیکن به مدیران اینتر ارائه کنند تا از موضع این باشگاه برای فروش او باخبر شوند.

با این حال این رسانه ایتالیایی مدعی شده که مبلغ مدنظر مدیران این باشگاه ایتالیایی برای فروش بارلا بسیار بالا خواهد بود و آنها حاضر نیستند این بازیکن را با مبلغی کمتر از 70 میلیون یورو به فروش برسانند که برای چلسی نیز مبلغ زیادی به حساب می‌آید و شاید شانس حضور این بازیکن در استمفوردبریج را تا حد زیادی کاهش دهد.

پیش از این گفته شده بود که چلسی قصد دارد اشکرینیار و دنزل دومفرایز را به صورت همزمان به خدمت بگیرد اما به نظر می‌رسد که مذاکرات برای انتقال این دو بازیکن به لیگ برتر با موفقیت پیش نرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *