بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با اعلام مورایس ؛ سپاهان دیگر مهاجم نمی خرد

منصرف شدن ژوزه مورایس از خرید مهاجم جدید برای سپاهان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۴
منصرف شدن ژوزه مورایس از خرید مهاجم جدید برای سپاهان

سیستم مدنظر مورایس برای ارنج‌کردن سپاهان به گونه‌ای است که ضرورتی برای جذب یک مهاجم جدید در جمع طلایی‌پوشان احساس نمی‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیستم مدنظر مورایس برای ارنج‌کردن سپاهان به گونه‌ای است که ضرورتی برای جذب یک مهاجم جدید در جمع طلایی‌پوشان احساس نمی‌شود.

به گزارش پارس فوتبال، از ابتدای حضور ژوزه مورایس در سپاهان اخبار زیادی مبنی بر تمایل باشگاه سپاهان به خرید یک مهاجم با کیفیت خارجی در فضای مجازی مطرح می‌شد که موج آن به رسانه‌های خارجی هم رسید اما در نهایت مشخص شد سپاهان هیچ گونه تلاشی برای جذب آنها نکرده بود چرا که اساسا نیازی به خرید بازیکن در آن سطح برای این پست نداشتند. بافتمی گومیس و عمر السوما دو ستاره‌ای بودند که بارها در شبکه‌های اجتماعی به طلایی‌پوشان اصفهان لینک شدند اما حضور هر دو بازیکن در سپاهان از سوی مدیران این باشگاه تکذیب شد.

البته که به صورت کلی هم سپاهان که قرار است تحت هدایت مورایس و دستیارانش با سیستم وینگر‌محورِ 433 بازی کند، تنها به یک مهاجم هدف در ترکیبش نیاز دارد و با توجه به حضور شهریار مغانلو در این باشگاه، از طرف کادر فنی نیازی به خرید بزرگ دیگری برای این پست احساس نمی‌شود. با توجه به این که سه سهمیه بازیکن خارجی توسط سپاهانی‌ها با خرید در پست‌های وینگر، هافبک هجومی و مدافع میانی پر شده، منطقی به نظر نمی‌رسد که سهمیه چهارم خرید بازیکن خارجی به جذب یک بازیکن برای حضور روی نیمکت اختصاص پیدا کند.

کمااینکه شهریار مغانلو به عنوان تک مهاجم چه در پرسپولیس و چه در سپاهانِ فصل گذشته عملکرد قابل قبولی داشته و برای این پست بازیکنی هم‌سطح سایر ستاره‌های سپاهان خواهد بود. از طرف دیگر قابلیت کامسوبا در بازی در پست مهاجم و حضور آریا یوسفی به عنوان مهاجم تیم ملی امید در ترکیب طلایی‌پوشان باعث می‌شود که اولویت کادرفنی و مدیران باشگاه برای تقویت اسکواد سپاهان روی پست‌های دیگری متمرکز شود.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *