بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین اسطوره پرسپولیس به تیم ملی فوتبال ایران

محمد پنجعلی : مدیریت تیم‌ های محلات از تیم ملی فوتبال ایران بهتر است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۲
محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس گفت : باور کنید در تیم‌های محلات هم چنین اتفاقاتی که در تیم ملی کشورمان رخ داد را نمی توانید ببینید! این وضعیت حاصل مدیریت آشفته فوتبال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایطی که برای تیم امید کشورمان پیش آمد و این تیم مجبور به غیبت در بازی‌های کشورهای اسلامی شد، اظهار داشت:

با شرایطی که مدیریت فوتبال ما این روزها دارد بیش از این هم انتظار نباید داشت. مگر با  تیم ملی چه کاری کردند که اکنون بخواهند برای تیم امید کاری کنند. تیم ملی که به جام جهانی رفته بدون بازی تدارکاتی در روزهای فیفا ماند. تیم دوپاره و دو تکه شد. گفتند مربی برکنار است و بعد دوباره از این تصمیم منصرف شدند.

وی افزود:

باور کنید در تیم‌های محلات هم چنین اتفاقاتی که در تیم ملی کشورمان رخ داد را نمی توانید ببینید! این وضعیت حاصل مدیریت آشفته فوتبال است. یکسری امتحان پس داده دوباره برای ریاست آمده‌اند در حالیکه بزرگان فوتبال خانه نشین هستند.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال در مورد اینکه با این وضعیت چه شرایطی در جام جهانی خواهیم داشت، عنوان کرد:

کار بسیار سختی پیش رو داریم. درواقع فوتبال ما دشمن شاد کن شده و با رفتاری که در مورد تیم ملی داشتیم آمریکا، انگلیس و ولز خوشحال شده‌اند زیرا قطعا آنها اخبار فوتبال ملی ما را پیگیری می‌کنند. با این حال مثل همیشه روی کیفیت و تعصب و غیرت بازیکنان باید حساب کنیم. اینکه بازیکنان به خاطر منافع ملی کدورت‌ها را کنار بگذارند و به خاطر کشور و مردم از منافع ملی دفاع کنند.

پنجعلی تاکید کرد:

بازیکنان با کیفیت بسیار خوبی داریم و بسیاری از کارشناسان معتقدند با این بازیکنان با کیفیت، تیم ملی پتانسیل صعود به مرحله بعدی جام جهانی را برای اولین مرتبه در تاریخ دارد. بازیکنان ما استعداد ذاتی و خدادادی دارند و امیدواریم در جام جهانی این استعداد ناب تحت تاثیر مسایل حاشیه‌ای قرار نگیرد و کیفیت کارشان پایین نیاید.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اتفاقات تیم امید هم گفت:

با تیم امید هم برخورد قشنگی نشد. این تیم آینده فوتبال ملی ماست. تیم دوم کشورمان محسوب می‌شود که برای بعد از جام جهانی می‌توانیم بازیکنان زیادی از این تیم را به تیم بزرگسال بیاوریم.

وی در مورد اینکه چه توصیه‌ای به مدیران فوتبال کشورمان دارد، گفت:

بهتر است امتحان‌پس داده‌ها دیگر به فدراسیون فوتبال نیایند و به چهره‌های جوانتر فرصت بدهند. از سویی دیگر هم فوتبال کشورمان هم به معنای واقعی کلمه خصوصی شود و همان کاری که در دنیا با فوتبال می‌شود در کشورمان همان کار را انجام بدهیم. مثل پرداخت وام‌های کلان با بهره کم به باشگاه‌ها و سپردن امور باشگا‌ه‌ها به خود مردم، مردمی که سهامدار باشگاه‌ها می‌شوند و نقش تعیین کننده‌ای در باشگاه خواهند داشت.

وی افزود:

اینکه در فوتبال آماتور ما بخواهیم دو باشگاه را حرفه ای و خصوصی کنیم کار درست نمی‌شود و اینکه فقط 15 درصد سهام را بخواهیم به مردم بدهیم که فوتبال حرفه‌ای نمی‌شود باید تغییرات اساسی در فوتبال ایجاد شود و فوتبال واقعا خصوصی شود و بتواند از فروش پیراهن، حق پخش تلویزیونی و … درآمدزایی کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *