بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شاه ماهی جذاب استقلال ساپینتو را امیدوار کرد + عکس

حساب ویژه ساپینتو روی سیدحسین حسینی

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۱
ساپینتو ؛ تمرینات استقلال با شور و انگیزه بالایی برگزار می‌ شود

تمرینات استقلال با هدایت ساپینتو با شور و انگیزه بالایی برگزار می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان ساپینتو پس از یک دوره تمرین پرفشار در ترکیه و انجام 4 بازی تدارکاتی حالا با انگیزه بالا تمریناتشان را پیگیری می‌کنند و برای افتتاحیه بزرگ لیگ بیست و دوم آماده می‌شوند.

تمرین دیروز عصر استقلال در حالی برگزار شد که سرمربی پرتغالی پا به پای بازیکنان دوید و با انرژی بالا در کنار شاگردانش حضور داشت. ساپینتو که به هیجانی بودن خودش اعتراف می‌کند، توانسته به خوبی شور و هیجان خودش را به تیم منتقل کند تا بازیکنان تیم دچار روزمرگی و خستگی بر اثر فشار تمرینات نشوند.

تصاویر زیر نشان می‌دهد ساپینتو توانسته در مدت کم حضورش، به خوبی با بازیکنان تیم جدیدش ارتباط برقرار کند و این رفاقت مطمئنا پوئن مثبتی برای استقلال در فصل سخت پیش رو خواهد بود.

سیدحسین حسینی به عنوان با تجربه ترین استقلالی در تیم ساپینتو، امسال علاوه بر حفاظت از قفس توری وظیفه کاپیتانی را نیز برعهده خواهد داشت و به همین خاطر قطعا سرمربی تیم روی کلین شیت‌های او برای جمع کردن امتیازات حساب ویژه ای باز کرده است.

روزبه چشمی نیز با تجربه دیگری در ترکیب جدید استقلال است که به استحکام بخش دفاعی تیم کمک زیادی خواهد کرد. کمک‌های چشمی در تمرینات به کادرفنی نشان می‌دهد مربیان استقلال روی هدایت بازیکنان درون زمین توسط این بازیکن نیز حساب باز کرده‌اند.

در تمرینات استقلال یک نفر نقشی کلیدی دارد. روی ماتا دستیار اول ساپینتو بر اجرای دقیق و هرچه بهتر و منظم‌تر آیتم‌های مختلف نظارت دارد و وظایف بازیکنان را به آن‌ها انتقال می‌دهد. همکاری او و چشمی خیال ساپینتو را در روند آماده سازی بازیکنان راحت می‌کند و باید منتظر دیدن نتیجه این همکاری در کوران مسابقات بود.

ساپینتو ؛ تمرینات استقلال با شور و انگیزه بالایی برگزار می‌ شود

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *