بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتهام سنگین عضو هیئت مدیره استقلال به کمیته انضباطی در پرونده گل محمدی سرمربی پرسپولیس

محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال : کمیته انضباطی با یحیی گل محمدی برای پرونده دربی 98 مماشات کرد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۴
محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال : کمیته انضباطی با یحیی گل محمدی برای پرونده دربی 98 مماشات کرد

محمد مومنی پیشکسوت و عضو هیئت مدیره استقلال مدعی شد که کمیته انضباطی با یحیی گل محمدی برای پرونده دربی 98 مماشات کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به حکم اخیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و از مماشات این کمیته با سرمربی پرسپولیس گلایه کرد.

محمد مومنی در گفت‌وگو، درباره اعتراض بازیکنان و مربیان استقلال به قضاوت سیدرضا مهدوی در دیدار با پیکان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

در اینکه داور به‌عنوان قاضی در میدان است و همه از او توقع عدالت دارند، شکی نیست، اما اگر این عدالت زیر سؤال برود، جایگاه داوری خدشه‌دار می‌شود. درست است که شاید تیم‌ها ضرر کنند، ولی جایگاه داوری زیر سؤال می‌رود. در یکی از رسانه‌ها عنوان شده بود چرا به داوران هجمه وارد می‌شود. باید توجه داشت این هجمه‌ها دلیل دارد و بی‌دلیل نیست. داوران نسبت به اعمال و رفتارشان و حتی نوع صحبت‌شان وظیفه دارند. داوران می‌خواهند بهترین باشند، اما این را باید بدانند یک سوت ممکن است جایگاه همه را به خطر بیندازد.

داور سوت نزده، کارشناسان داوری با تلویزیون تماس گرفتند

وی افزود:

اخراج سیلوا توسط مهدوی در بازی با پیکان، به نوعی پوئن گرفتن مهاجم از مدافع بود. توپ در دسترس مهاجم نبود و اگر سرعت نور را هم داشت به توپ نمی‌رسید، چون سیدحسین حسینی از دروازه خارج شده بود و به توپ می‌رسید. احساس می‌کنم مهاجم پیکان خودش را انداخت که پوئن بگیرد. نمی‌خواهم بگویم داور را فریب داد، ولی او را تحت تأثیر قرار داد. یکسری کارشناسان هنوز داور سوت نزده با تلویزیون تماس گرفتند و گفتند خطا درست بوده است. چرا برای رقبا چنین اتفاقی نمی‌افتد؟!

یکسری‌ها دَم از معلومات می‌زنند ولی درون‌شان تهی است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به برخی اتفاقات علیه آبی‌پوشان یادآور شد:

در برخی رسانه‌ها طوری وانمود می‌کنند که مربیان استقلالی در لیگ برتر مقابل فلان تیم امتیاز گرفته‌اند، ولی برابر استقلال امتیاز از دست داده‌اند. آیا لیگ برتر جای این کارها است؟ درست است که مربیان استقلالی همه چیزشان را از استقلال دارند، ولی آیا آبروی‌شان را از سر راه آورده‌اند؟ نگاه مردم را به این سمت نبرید که برای استقلال اتفاقاتی می‌افتد. چرا در سال‌های اخیر چنین مسائلی مطرح نبود؟ چرا الان همه قاضی شده‌اند و حرف می‌زنند؟! راه‌هایی که می‌خواهند استقلال را ضربه فنی کند، راه‌های درستی نیست. بگذارید همه چیز در داخل زمین اتفاق بیفتد. شاید برخی‌ها حرف‌های آنچنانی زده و دم از دانش و معلومات بزنند، ولی داخل آن تهی است. مشخص است که یک ساعت مطالعه کرده‌اند و یاد گرفتند و آن را تحویل رسانه‌ها می‌دهند.

به دلیل فشار روی پرسپولیس دنبال حاشیه برای استقلال هستند

مومنی در واکنش به اظهارات حمید مطهری مربی پرسپولیس که گفته است گویا نتایج بیرون از زمین رقم می‌خورد، گفت:

مطهری دوست خوب من است و نمی‌خواهم جواب حرف او  را بدهم، ولی یک سؤال دارم. آیا از بیرون به مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس می‌گویند موقعیت را گل نکن؟ فشار روانی زیادی روی تیم‌شان است و باید مدیریت کرده و استرس را از تیم‌شان دور کنند. چطور وقتی در سال‌های گذشته نتیجه می‌گرفتند، نتایج داخل زمین بود، ولی الان بیرون از زمین شده است؟ اینها هجمه‌هایی است که برای استقلال درست می‌کنند. صحبت‌های مدیریت شده، مصاحبه‌های مختلف و … برای ایجاد حاشیه در استقلال است.

اتاق فکرها نمی‌توانند کاری علیه استقلال کنند

وی ادامه داد:

در سال‌های اخیر وزیر و وزرا علایق خودشان را نسبت به یک تیم اعلام می‌کردند و همه چیز مشخص بود، اما چرا یک استقلالی به خودش اجازه نداد حرفی بزند؟ چون نمی‌خواست شأن و شخصیت استقلال زیر سؤال برود. استقلال نیاز به عوامل بیرونی ندارد و به کسی وابسته نیست. دو بازیکن از استقلال گرفتند تا تحت فشار قرار بگیرد، ولی اینطور نشد، چرا؟ چون مدیریت و سرمربی به این مسائل واقف بودند و انگیزه‌شان بیشتر شد. در بحث جدایی این دو بازیکن (سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند) گفتیم حق با قانون است، اما بدانند استقلال در زمین نتیجه می‌گیرد و جریان‌ها و اتاق فکرها نمی‌توانند کاری کنند.

با گل‌محمدی مماشات کردند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به آرای کمیته انضباطی درباره دربی 98 خاطرنشان کرد:

قضاوت‌ها نباید تابع شرایط و مقررات مصلحتی قرار بگیرند. قانون فراتر از افراد است و اگر ملزم به رعایت قانون باشیم، فوتبالی عاری از خشونت خواهیم داشت. کمیته انضباطی نباید مماشات می‌کرد. با کاری که گل‌محمدی انجام داد قانون باید از داور حمایت می‌کرد. کسی که این کار را کرده است، باید جزایش را بدهد و فرقی نمی‌کند فرهاد مجیدی باشد یا گل‌محمدی. به نظرم با گل‌محمدی مماشات کردند و این کار وجهه خوبی برای فوتبال ایران نخواهد داشت و عملکرد تصمیم‌گیرندگان را زیر سؤال می‌برند. فردا روزی همه می‌گویند چرا ما محروم شدیم فلان مربی نشد؟!

هواداران به هر صحبتی واکنش نشان ندهند

مومنی در پایان گفت:

ما می‌خواهیم قهرمان شویم و برای‌مان مهم نیست با امتیاز بیشتر یا کمتر، مهم این است که اول شویم، بنابراین هواداران بابت نتیجه بازی با پیکان نگرانی نداشته باشند. مدیریت باشگاه اجازه نمی‌دهد موردی باعث از بین رفتن آرامش استقلال شود. هواداران هوشیار باشند و به هر صحبتی واکنش نشان ندهند. همه این کارها برای تحت فشار قرار دادن استقلال است، ولی همگی سعی می‌کنیم اتفاقاتی خوب در قرن جدید برای استقلال بیفتد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *