بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام خداحافظی الکسیس سانچز با اینتر + عکس

سانچز : من همیشه در طول دوران فوتبالم حرفه‌ای و موفق هستم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۵
جدایی الکسیس سانچز از اینتر

الکسیس سانچز مهاجم سابق اینتر، پس از شایعات اخیر با انتشار پیامی به نوعی با هم بازی‌هایش در این تیم خداحافظی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الکسیس سانچز مهاجم سابق اینتر، با انتشار پیامی به نوعی با هم بازی‌هایش در این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش پارس فوتبال، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره قطع همکاری سانچز با اینتر به گوش رسیده است.
بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده بودند که قرارداد این بازیکن با توافق طرفین و با پرداخت 4.5 میلیون یورو به او فسخ شده است و او حالا می‌تواند به صورت آزاد به باشگاه دیگری منتقل شود.

این مهاجم شیلیایی تا ژوئن 2023 با اینتر قرارداد داشت اما سیمونه اینزاگی تصمیمی به استفاده از او برای فصل جدید نداشت. او یکی از بازیکنانی بود که بیشترین دستمزد را در این باشگاه دریافت می‌کرد و همین باعث شد که مدیران اینتر به فکر فسخ قرارداد با او باشند.

اسکای اسپورت ایتالیا پیش از این مدعی شده بود که قرار است کارهای رسمی فسخ قرارداد امروز انجام و این تصمیم به صورت رسمی از سوی باشگاه اینتر اعلام شود. این بازیکن پس از اعلام رسمی فسخ قرارداد قصد دارد به صورت آزاد به باشگاه فرانسوی مارسی ملحق شود.

حالا الکسیس سانچز تصویری در اینستاگرامش منتشر کرده که به عقیده رسانه‌ها به نوعی خداحافظی از هم تیمی‌هایش است. او در این تصویر در کنار دیگر بازیکنان اینتر در حال خنده و شوخی دیده می‌شود و در توضیح این عکس نوشته است:

من همیشه در طول دوران فوتبالم حرفه‌ای و موفق هستم…. لذت ببرید و کاری را انجام دهید که شما را خوشحال می‌کند، فوتبال بازی کنید.

جدایی الکسیس سانچز از اینتر

این بازیکن 33 ساله در سال 2019 به صورت قرضی به اینتر پیوست و این قرارداد یک سال بعد با دستمزد سالانه هفت میلیون یورویی دائمی شد. او 108 بازی با پیراهن اینتر انجام داد، 20 گل زد و 23 پاس گل ارسال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *