بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جادوی رئال مادرید با مثلث برمودای کارلتو + عکس

کاسمیرو، کروس و مودریچ مثلث برمودای رئال مادرید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۳
کاسمیرو، کروس و مودریچ مثلث برمودای رئال مادرید

تمجید کارلو آنچلوتی از سه ستاره خط میانی رئال مادرید توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. او آن ها را مثلث برمودا توصیف کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمجید کارلو آنچلوتی از سه ستاره خط میانی رئال مادرید توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، نشست‌های خبری کارلو آنچلوتی درس فوتبال و زندگی است و او در آنها از تعاریف جالبی برای بازیکنان استفاده می‌کند.

این مربی ایتالیایی یک سال قبل در ویتوریا از ناچو به عنوان مدافع بدبین یاد کرد تا بر مهارت او در تمرکز و این که همیشه برای بدترین اتفاقات آماده است تاکید کند. نشست خبری پس از بازی برابر یوونتوس در لس آنجلس هم با یکی دیگر از این توصیف‌ها که حالا به نوعی به امضای آنچلوتی تبدیل شده است، همراه بود.

سرمربی رئال مادرید در این نشست خبری در تمجید از مثلث جذاب خط میانی تیمش که نقش مهمی در قهرمانی‌های متوالی این تیم در لیگ قهرمانان پس از سال 2014 داشته است گفت:« من کاسمیرو، مودریچ و کروس را مثلث برمودا خطاب می‌کنم چون توپ بین آنها ناپدید می‌شود.»

آنچلوتی به نسلی تعلق دارد که با اسطوره‌ها، کتاب‌ها و فیلم‌های ناپدید شدن رمزآلود هواپیماها و کشتی‌ها در مثلث برمودا رشد کرد.

او پس از پیروزی 0-2 برابر یوونتوس به این موضوع اشاره کرد تا بر ارزش بالای خط میانی تیمش تاکید کند. این صرفا یک پیام برای بازیکنان نبود چون جدای از لقبی که آنچلوتی به آنها داد، این در واقع هشدار به افرادی بود که خواهان کنار گذاشته شدن این بازیکنان از ترکیب و استفاده از جانشین‌های جدید برای آنها هستند.

کارلتو به آنها اعلام کرد که برایش مهم نیست شوامنی، کاماوینگا یا سبایوس تا چه حد قدرتمند و درخشان هستند، او تصمیمی برای ایجاد تغییر در برنامه و ترکیب تیمش ندارد.

بحث فده والورده جداست چون او فصل گذشته هم توانست خودش را به ترکیب رئال مادرید تحمیل کند و مربی تیمش را متقاعد کرد که فوتبال و انرژی‌ که در زمین به نمایش می‌گذارد ارزش ریسک کردن روی او را دارد.

آنچلوتی به وضوح اعلام کرده است که برای کنار زدن کاسمیرو، مودریچ و کروس تلاش بسیاری مورد نیاز است و حتی همین هم کافی نیست چون این مثلث برمودا در واقع مکانیزم اصلی تیم را پیش می‌برند که تمامی برنامه‌های دفاعی و هجومی به آن بستگی دارد و درک متقابلی که این سه بازیکن از هم دارند روی این موضوع بسیار تاثیرگذار است.

با این حال رئال مادرید در حال آماده کردن جانشین برای این بازیکنان است و به آرامی روی این موضوع کار می‌کند تا لحظه موعود برسد اما هر بازیکنی که به این تیم اضافه می‌شود فعلا باید منتظر بماند چون این بازیکنان فعلا نشانی از افت و ضعف از خودشان نشان نداده‌اند.

بازی برابر یوونتوس به خوبی این موضوع را به تصویر کشید و نشان داد که این مثلث برمودا در حال حاضر هیچ هدفی جز بلند کردن دوباره پرچم سفید این تیم و رهبری خط میانی مدافع عنوان قهرمانی اروپا ندارد.

این لقب در حالی به آنها اختصاص داده شد که در سال‌های اخیر همیشه مهاجم‌ها و بازیکنان خط حمله بوده‌اند که مورد تحسین و تمجید قرار گرفته‌اند. ما از روزهای حضور MSN و BBC در زمین زیاد فاصله نداریم اما این روند رو به تغییر است.

تاریخ فوتبال هافبک‌‎های افسانه‌ای بسیاری را به خود دیده است، بازیکنانی که دورانی را به خودشان اختصاص دادند و سبک بازی تیم را به شکلی تغییر دادند که هیچ مهاجمی قادر به انجام آن نبود.

ژاوی، سرخیو بوسکتس و آندرس اینیستا در بارسلونا دوران خاصی را شکل دادند و سبک بازی‌ای را به تکامل رساندند که با حضور پپ گواردیولا به اوج درخشش خودش رسید.

کاسمیرو، کروس و مودریچ مثلث برمودای رئال مادرید

تیم ملی برزیل 1970 حول ایده استفاده از چند بازیکن شماره 10 در زمین شکل گرفت و با حضور سوکراتیس، سرزو، فالکائو و زیکو در سال 1982 هم ادامه پیدا کرد.

نقطه قوت کلیدی تیم ملی فرانسه در قهرمانی یورو 1984 هم خط میانی این تیم متشکل از تیگانا، ژیرس، پلاتینی و لاریوس بود.

میلان تحت هدایت آریگو ساکی در خط میانی خودش از حضور بازیکنان درخشانی چون آنچلوتی، دونادونی، اوانی و کلمبو بهره می‌برد که درس‌های تاکتیکی بسیاری به سایر تیم‌ها می‌دادند.

کاسمیرو، کروس و مودریچ مثلث برمودای رئال مادرید

این مثلث متشکل از کارلوس کاسمیرو، لوکا مودریچ و تونی کروس هم ردیف بزرگترین و بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال قرار دارد. در واقع بسیاری آنها را بهترین می‌دانند. همه تا همیشه از آنها به عنوان مثلثی یاد خواهند کرد که رئال را در فاصله سال‌های 2016 تا 2022 به چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان رساند.

مثلثی که باعث می‌شد توپ در میانش ناپدید شود و حریفان را به دردسر می‌انداخت. طلسم این مثلث برمودا همچنان بسیار قدرتمند است. دشمن‌های آنها از این موضوع خبر دارند و بازیکنانی در داخل تیم که امیدوار به جانشینی این سه بازیکن هستند نیز تحت تاثیر آنها قرار گرفته‌اند.

منبع: مارکا

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *