بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهدی طارمی امید اول گلزنی پورتو + عکس

مهدی طارمی تاثیرگذار ترین بازیکن هجومی پورتو در فصل گذشته

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۷
مهدی طارمی در پورتو

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو امید اول گلزنی این تیم در فصل جدید به شمار می رود؛ هر چند هنوز پرونده انتقال او به میلان بسته نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو امید اول گلزنی این تیم در فصل جدید به شمار می رود؛ هر چند هنوز پرونده انتقال او به میلان بسته نشده است.

به گزارش پارس فوتبال، مهدی طارمی پیش از شروع فصل جدید باشگاهی، خود را به عنوان شماره یک خط حمله تیم پورتو معرفی کرد. او در بازی سوپرکاپ، فراتر از یک ستاره ظاهر شد و با زدن دو گل و تاثیر مستقیم روی یک گل دیگر، از سایت گل پوینت، نمره کامل 10 را گرفت؛ نمره ای که تعداد کمی از بازیکنان آن را تجربه کرده اند. در چنین شرایطی حتی آبی سفیدها نمی خواهند به جدایی او فکر کنند چه برسد به اینکه در دنیای واقعی با آن روبرو شوند.

بعد از جدایی الیویرا و دیاز از پورتو، مهدی طارمی به تنهایی جور خط حمله تیم را تا پایان فصل کشید و با درخشش در بازی سوپر کاپ مقابل توندلا نشان داد که همچنان تشنه گلزنی و درخشش است؛ حتی بعد از تعطیلاتی که معمولا ستاره ها را از شرایط آرمانی دور می کند!

همین موضوع شاید دلیلی باشد بر سکوت کونسیسائو در برابر سوالی در خصوص جدایی احتمالی مهدی؛ اتفاقی که بعد از بازی سوپرکاپ شاهد بودیم و سرمربی پورتو در واکنش به آن دست های خود را بالا برده و ابراز بی اطلاعی کرد. او قطعا دوست ندارد چنین ستاره ای را از دست بدهد.

فاز تهاجمی پورتو به رهبری مهدی طارمی پای به مسابقات فصل جدید خواهد گذاشت؛ البته اگر این تیم بتواند ستاره ایرانی خود را حفظ کرده و پیشنهاداتی چون پیشنهاد میلان به نتیجه نرسد. طبق عکسی که مشاهده می کنید در کنار مهاجم تیم ملی ایران، په په، گالنو، اوانیلسون، ورون، لودر و مارتینز تشکیل دهنده فاز تهاجمی پورتو خواهند بود. این عکس در بسیاری از صفحات فوتبالی پرتغال به اشتراک گذاشته شده و اکثر هواداران پورتو در پاسخ به این سوال که چه کسی را برای تقویت این بخش پیشنهاد می کنید، حفظ ستاره ای چون طارمی را بر خرید بازیکن جدید ارجح تر دانسته اند.

مهدی طارمی در پورتو

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *