بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تکل شجاعانه، شجاع برای نجات دروازه + عکس

تکل شجاع خلیل زاده برای حفظ کلین شیت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۸
الاهلی ؛ تکل شجاع خلیل زاده برای حفظ کلین شیت

مدافع ملی‌پوش الاهلی در یک نمایش موفق در هفته اول لیگ ستارگان، توانست سهم بزرگی در کلین شیت و پیروزی تیمش داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الاهلی قطر در اولین هفته از لیگ ستارگان قطر با ام صلال با یک گل به برتری رسید و مهمترین اتفاق این بازی حضور زوج ایرانی در قلب دفاعی این تیم و در نهایت ثبت کلین شیت برای آنها بود.

شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان که اکنون بیشترین شانس را برای حضور در جام جهانی و ترکیب تیم ملی ایران دارند، شاید با اقبال مناسبی نیز همراه بودند که این بار در قطر توانسته‌اند قلب دفاعی تیم خود را شکل دهند و به واسطه این موضوع با تمرکز و هماهنگی بیشتری آماده شوند. هرچند آنها به شدت از سوی مدافعانی چون مجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی نیز جایگاه خود را در خطر می‌بینند.

خلیل زاده اما با پیراهن شماره 3 الاهلی قطر در بازی شب گذشته مقابل ام صلال توانست عملکرد جالب توجهی از خود به جا بگذارد و با یک نجات دروازه نیز توجه کارشناسان قطری را در پایان این بازی به نمایش خود جلب کرد. مدافع اسبق پرسپولیس که پیش از این شایعاتی مبنی بازگشت دوباره‌اش به لیگ ایران و پرسپولیس نیز شنیده می‌شد، اما موفق شد با نمایشی که در فصل گذشته و با پیراهن الریان داشته، همچنان جایگاه خود را در لیگ ستارگان قطر حفظ کند و در این فصل در انتقالی جدید راهی الاهلی شده است. باید دید زوج قلب دفاع ایرانی الاهلی در لیگ پرماجرای قطر چه نمایشی را در نهایت ثبت و مقابل رقبای سرسخت و پرستاره‌ای همچون السد، الدحیل، الغرافه و الریان و … چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

الاهلی ؛ تکل شجاع خلیل زاده برای حفظ کلین شیت

الاهلی ؛ تکل شجاع خلیل زاده برای حفظ کلین شیت

الاهلی ؛ تکل شجاع خلیل زاده برای حفظ کلین شیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *