بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محمد محبی – استقلال ؛ نزدیک تر از همیشه

استقلال و سانتکلارا در آستانه توافق بر سر محمد محبی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۹
استقلال و سانتکلارا در آستانه توافق بر سر محمد محبی

به نظر می رسد در نهایت مذاکرات باشگاه استقلال و باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی جواب داده است و این بازیکن در روزهای آینده پیراهن تیم آبی را برتن خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می رسد در نهایت مذاکرات باشگاه استقلال و باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی جواب داده است و این بازیکن در روزهای آینده پیراهن تیم آبی را برتن خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، محمد محبی که دو فصل دیگر با تیم سانتاکلارا قرارداد دارد در تمرینات و بازی های دوستانه اخیر این تیم درخشان ظاهر شد. او در مصاف با ریوآوه زننده یکی از گل های تیمش بود و در تورنمنتی که منجر به قهرمانی تیمش شد در بازی پایانی پاس گل داد اما به نظر می رسد او باید راه بازگشت به تیم آبی را پیش گیرد به این خاطر که باشگاه سانتاکلارا جانشین او را معرفی کرد.

بر اساس اعلام سایت باشگاه سانتاکلارا وینگری که قرار است در فصل جدید بازی ها به جای محمد محبی در ترکیب تیم سانتاکلارا بازی کند یک وینگر 25 ساله پرتغالی است که در هر دو سمت بازی می کند. او متولد لیسبون است و فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی تیم سی دی مافرا بشمار می رفت. او در 24 بازی برای این تیم 5 گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. این بازیکن البته در تعطیلات ژانویه راهی اسلواکی شد و برای تیم FC DAC بازی کرد اما حالا در بازگشت به پرتغال وارد لیست سانتاکلارا شد و باشگاه به صورت رسمی به او خوش آمد گفت. این خرید بدین معنی است که باشگاه سانتاکلارا با جدایی محمد محبی موافقت کرده است و این بازیکن در روزهای آینده به تیم آبی ملحق خواهد شد.

محمد محبی دو فصل دیگر با سانتاکلارا قرارداد دارد و به نظر می رسد حضور او در تیم آبی به مدت یک فصل و به عنوان بازیکن قرضی است. به نظر می رسد یکی از انگیزه های بازگشت این بازیکن جوان و البته سختکوش به تیم استقلال قرار گرفتن دوباره در لیست تیم ملی در ماه های منتهی به جام جهانی است. در این صورت او می تواند درفصل آینده بازگشت قوی تری به ترکیب تیم سانتاکلارا و لیگ برتر پرتغال داشته باشد. محمد محبی فصل گذشته در لیگ برتر پرتغال نمایش خوبی در برابر بنفیکا داشت و دروازه این تیم را باز کرد و در بازی با پورتو البته در چارچوب بازی های لیگ برتر که با نتیجه 3-1 به سود سانتاکلارا پایان یافت نمایش خوبی داشت و ساپینتو شناخت خوبی از این بازیکن دارد و از روز ابتدایی حضور در راس کادر فنی تیم استقلال روی جذب این بازیکن اصرار زیادی داشت و به نظر می رسد به خواسته خود نزدیک شده است وممکن است در روزهای پایانی هفته جاری استقلال این خرید بزرگ را معرفی کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *