بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اطلاعیه سازمان لیگ در مورد حضور تیم ها در ایفمارک

الزام حضور تیم های لیگ برتری و لیگ یک به حضور در ایفمارک

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۵
حضور تیم ها در ایفمارک

تیم های لیگ برتر و لیگ یک هر فصل پیش از شروع بازی ها می بایست در مرکز ایفمارک حاضر شوند و تست پزشکی بدهند و این حضور درآمدهایی را نصیب این مرکز می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم های لیگ برتر و لیگ یک هر فصل پیش از شروع بازی ها می بایست در مرکز ایفمارک حاضر شوند و تست پزشکی بدهند و این حضور درآمدهایی را نصیب این مرکز می کند.

به گزارش پارس فوتبال، گرفتن تست پزشکی از بازیکنان باشگاه ها در فوتبال حرفه ای مرسوم است و از همه مهمتر اینکه باشگاه ها را متوجه میزان سلامت بازیکنان خود خواهد کرد و گاهی هم هشدارهایی را به اعضای کادر فنی تیم ها بابت میزان سلامتشان می دهد که این منجر به اقدامات رسیدگی کننده در این موضوع می شود؛ در صورتی که اگر مراجعه به مرکز ایفمارک الزامی نبود شاید خیلی ها متوجه بیماری که در آنها وجود دارد، نمی شدند. با این حال برخی معتقدند این حضور ضرروی نیست و حضور تیم ها در مرکز ایفمارک که به صورت یک اصل در آمده است درآمد زیادی را نصیب این مرکز و هم چنین سازمان لیگ می کند. در مواجه با این قضاوت ها سازمان لیگ اطلاعیه ای را در چند بند به این شرح صادر کرده است:

۱- مرکز پزشکی ایفمارک زیر مجموعه سازمان لیگ بوده و کلیه تراکنش های مالی از جمله معاینات پیش از فصل از طریق حسابداری سازمان لیگ انجام می پذیرد و هیچ گاه به عنوان بخش خصوصی و خارج از چارچوب تعیین شده توسط هیات رییسه سازمان لیگ فعالیت نکرده است .
۲- کلیه هزینه های تعیین شده بر اساس تعرفه های مصوب وزارت بهداشت در بخش پزشکی بوده و کلیه مستندات مربوطه در حسابداری سازمان لیگ موجود می باشد .
۳- معاینات متمرکز بر اساس مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ در سال ۱۳۹۴ در مرکز پزشکی سازمان لیگ ( ایفمارک ) صورت می گیرد تا باشگاه ها در عقد قرارداد با بازیکنان با آسیب دیدگی های قبلی متضرر نشده و به نوعی از دلالی های خارج از عرف پیشگیری گردد.
۴- کلیه پرسنل شاغل در ایفمارک و مدیر مجموعه، کارمندان سازمان لیگ بوده و جز دریافت حقوق خود هیچ گونه عایدی از محل درامدهای معاینات ندارند.

در پایان خاطر نشان می شود که حفظ این مجوز بر اساس گزارش عملکرد سالیانه و در یک پروسه سخت انجام گرفته و کشورمان ایران در حالی مجوز مرکز پزشکی عالی فیفا را دارد که رژیم صهیونیستی ، کشورهایی مانند عربستان ، چین و روسیه موفق به اخذ آن نشده اند . درج مطالب غیر مستند همراه با افترا این حق را برای این سازمان و کلیه افرادی که نامشان برده شده جهت پیگیری حقوقی در مراجع ذی صلاح ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *