بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حذف قانون گل زده در خانه حریف در لیگ قهرمانان آسیا

نشریه الاقتصادیه عربستان : کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد در فصل 2024-2023 این قانون را از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۱
لیگ قهرمانان آسیا

یک نشریه عربستانی از حذف قانون گل زده در خانه حریف در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک نشریه عربستانی از حذف قانون گل زده در خانه حریف در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داده است.

به گزارش پارس فوتبال، نشریه الاقتصادیه عربستان در این باره نوشت:

کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد در فصل 2024-2023 این قانون را از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف کند. بر اساس تصمیم AFC در صورت تساوی دو تیم در وقت های اضافه، ضربات پنالتی تعیین کننده برنده بازی لیگ قهرمانان آسیا 2023 خواهد شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم چنین روز گذشته از زمان برگزاری فصل جدید با فرمت اروپایی خبر داد. لیگ قهرمانان آسیا از این به بعد به شکل لیگ قهرمانان اروپا از پاییز شروع می شود.

البته در فصل پیش رو بازی های باقی مانده این مسابقات دنبال می شود و در ادامه یعنی بهمن ماه طبق سنوات گذشته بازی ها کلید نخواهد خورد چرا که قرار است بازی های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قهرمانان اروپا همسان سازی شود. به همین خاطر بعد از پایان بازی های این فصل در ماه های پیش رو این بازی ها پاییز آینده از سر گرفته می شود.

این رویداد در سال های اخیر به دلیل کرونا به صورت متمرکز برگزار شده و به نظر می رسد در فصل جدید با توجه به کمرنگ شدن کرونا تیم ها بتوانند در کشور خود میزبان حریفان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *