بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیانیه رسمی باشگاه سپاهان پس از حواشی عجیب مانوئل فرناندز

باشگاه سپاهان : فرناندز برای میانجیگری به این درگیری ورود می‌کند و هیچ گونه برخورد فیزیکی در این مشاجره از سوی فرناندز به وجود نمی‌آید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۵۵
مانوئل فرناندز در سپاهان

باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرناندز برای میانجیگری به این درگیری ورود می‌کند و هیچ گونه برخورد فیزیکی در این مشاجره از سوی فرناندز به وجود نمی‌آید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرناندز برای میانجیگری به این درگیری ورود می‌کند و هیچ گونه برخورد فیزیکی در این مشاجره از سوی فرناندز به وجود نمی‌آید.

به گزارش پارس فوتبال، در حالی که از صبح امروز وبسایت‌ و تلویزیون‌های ترکیه اقدام به انتشار اخباری پیرامون درگیری مانوئل فرناندز هافبک سپاهان با یک روزنامه نگار ترک کرده‌اند، باشگاه سپاهان به این شایعات واکنش نشان داد.

در بیانیه این باشگاه آمده است:

پیرو حواشی ایجاد شده در خصوص مانوئل فرناندز بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان چند نکته حائز اهمیت است.
پس از پایان اردوی سپاهان در ازمیت ترکیه، مانوئل فرناندز پیش از عزیمت به ایران با اجازه کادر فنی، برای دریافت وسایل خود به استانبول مراجعه نموده و پس از انجام این کار برای صرف شام به رستوران می‌رود.
در هنگام حضور فرناندز در رستوران بر سر حضور این بازیکن اسبق بشیکتاش، بین هواداران بشیکتاش و شخص دیگری درگیری فیزیکی به‌وجود می‌آید که در این میان فرناندز برای میانجیگری به این درگیری ورود می‌کند و هیچ گونه برخورد فیزیکی در این مشاجره از سوی فرناندز به‌وجود نمی‌آید.
با توجه به اینکه فرناندز بازیکن بشیکتاش ترکیه بوده و همیشه از سوی برخی از رسانه‌های این کشور حاشیه‌هایی برای این بازیکن ایجاد می‌شده، این بار نیز حاشیه جدیدی از سوی همان رسانه‌ها برای فرناندز ایجاد شد و متاسفانه برخی از رسانه‌های داخلی بدون در نظر گرفتن چنین مواردی اقدام به بازنشر این خبر کردند.
در پایان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان وقوع هرگونه درگیری فیزیکی فرناندز و حضور وی در کلوپ شبانه در روز‌های گذشته را قویا تکذیب می‌نماید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *