بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روبرت لواندوفسکی به مونیخ بازمی گردد

بازگشت روبرت لواندوفسکی به آلمان برای خداحافظی با بایرنی ها

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۸
بازگشت روبرت لواندوفسکی به آلمان برای خداحافظی با بایرنی ها

روبرت لواندوفسکی گلزن تازه وارد بارسلونا، به زودی برای حل برخی مسائل راهی کشور آلمان خواهد شد و دوباره به مونیخ برمی گردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روبرت لواندوفسکی گلزن تازه وارد بارسلونا، به زودی برای حل برخی مسائل راهی کشور آلمان خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، روبرت لواندوفسکی هشت فصل فوق العاده را در بایرن مونیخ سپری کرد و به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه نیز تبدیل شد. اما در پایان فصل گذشته بود که این مهاجم 34 ساله درخواست جدایی داد و تلاش مدیران باشگاه آلمانی برای حفظ او نیز بی نتیجه ماند. اما طرفین در رسانه ها از خجالت یکدیگر درآمدند و همین باعث شد لواندوفسکی خداحافظی تلخ و سردی با بایرن مونیخ داشته باشد. اما حالا به نظر می رسد مرد سال 2021 جهان تغییر رویه داده و می خواهد به این اتفاقات پایان دهد.

حالا اسکای آلمان در گزارشی مدعی شد لواندوفسکی، پس از بازگشت از تور آمریکا به همراه کاروان باشگاه بارسلونا، به شهر مونیخ سفر خواهد کرد. این ستاره لهستانی قصد دارد با هم تیمی های سابق خود و کارمندان باشگاه خداحافظی درخور و شایسته ای داشته باشد. همچنین لواندوفسکی در این سفر با روسای باشگاه بایرن مونیخ نیز صحبت خواهد کرد تا مسائل را روشن کرده و به نوعی رفع کدورت کند.

این بازیکن پس از اتمام انتقال به بارسلونا باید خیلی زود به اردوی این تیم در آمریکا ملحق شد و به همین دلیل فرصت کافی برای انجام این کار وجود نداشت. چند روز قبل این بازیکن پرافتخار دوباره به انتقاد از رفتار مدیران بایرن مونیخ هنگام جدایی این بازیکن از باشگاه پرداخت و البته هربرت هاینر و حسن صالح حمیدزیچ نیز پاسخ او را دادند. حالا طرفین به زودی جلسه ای رودررو برگزار می کنند تا ابهام در مورد جدایی مهاجم گلزن از بایرن مونیخ برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *