بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چرا سسک فابرگاس به دسته 2 ایتالیا می رود؟

حضور احتمالی سسک فابرگاس در تیم دسته دومی کومو ایتالیا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۸
حضور احتمالی سسک فابرگاس در تیم دسته دومی کومو ایتالیا

دو ماه پیش باشگاه موناکو با انتشار یک توییت، رسما از جدایی سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی این تیم، خبر داد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سسک فابرگاس به احتمال زیاد فصل بعد در تیم دسته دومی کومو ایتالیا بازی خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، دو ماه پیش باشگاه موناکو با انتشار یک توییت، رسما از جدایی سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی این تیم، خبر داد و برای او آرزوی موفقیت کرد. فابرگاس در سال 2019 از چلسی به موناکو پیوست و در سه سال گذشته پیراهن تیم فرانسوی را به تن می‌کرد.

فابرگاس فصل گذشته شرایط خوبی نداشت. او که مدت‌ها با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد تنها موفق شد در لیگ فرانسه برای موناکو یک بازی انجام دهد. در مجموع او در شش بازی 159 دقیقه به میدان رفت و فصل خوبی را پشت سر نگذاشت.

فابرگاس هفته ها با لاس پالماس، تیم حاضر در دسته دوم فوتبال اسپانیا، مذاکره کرد ولی در نهایت دو طرف به نتیجه نرسیدند. در ایتالیا حالا از توافق قطعی فابرگاس با تیم دسته دومی کومو خبر می دهند. تیمی از منطقه لومباردیا که سال هاست نتوانسته به سری آ برسد اما برای فصل بعد برنامه هایی جاه‌طلبانه دارد. تیمی با مالکان اندونزیایی که دنیس وایز، ستاره سابق چلسی مدیر اجرایی آن است.

ارتباط خوب و دوستانه بین وایز و فابرگاس یکی از دلایلی بود تا او راضی به این انتقال شود. فابرگاس قراردادی دو ساله با کومو امضا خواهد کرد و به او وعده داده شده تا در سال دوم برای گرفتن مدرک مربیگری خود از فیفا نیز اقدام کند. این یکی از شروط اصلی فابرگاس بود که با موافقت کومو روبرو شد. کومو فصل قبل عنوان سیزدهم سری ب را کسب کرد ولی فصل پیش رو هدفی جز صعود به سری آ ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *