بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توصیه جالب ویرژیل فن دایک به داروین نونیز

فن‌دایک: نونیز باید از بابی فیرمینو یاد بگیرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۴۴
داروین نونیز در لیورپول

ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول از داروین نونیز مهاجم جدید این تیم حمایت کرد و گفت او با پیراهن قرمزهای آنفیلد موفق خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویرژیل فن‌ دایک، مدافع هلندی لیورپول از داروین نونیز مهاجم جدید این تیم حمایت کرد و گفت او با پیراهن قرمزهای آنفیلد موفق خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، ویرژیل فن‌ دایک، مدافع هلندی لیورپول، بعد از قهرمانی این تیم در سوپرجام انگلیس در یک مصاحبه درباره شرایط لیورپول و بازیکنانش صحبت کرد. او از نونیز، مهاجم جدید لیورپول، حمایت کرد و گفت ستاره اروگوئه‌ای حتما در آنفیلد موفق خواهد شد، هر چند او در شروع کار است و چیزهای زیادی برای آموختن خواهد داشت.

لیورپول دیشب در ورزشگاه خانگی لستر، در دیدار کامیونیتی‌شیلد به مصاف منچسترسیتی رفت و موفق شد حریف را با گل‌های ترنت الکساندر آرنولد، محمد صلاح و داروین نونیز شکست دهد.

فن‌دایک که در بازی دیشب در میدان حضور داشت در پاسخ به سوالی درباره نونیز گفت:

داروین دیشب در اولین بازی رسمی‌اش برای ما گلزنی کرد که این خیلی مهم بود. وضعیت او خیلی شبیه به وضعیت من در روزهایی است که تازه به لیورپول پیوسته بودم. داروین نباید به مسائلی مثل ارزش قرارداد فکر کند و من بعید می‌دانم او به این مسائل فکر کند. داروین باید به تلاش کردن ادامه بدهد و خیلی زود همه چیز را برای موفقیت در لیورپول یاد بگیرد. ما طوری بازی می‌کنیم که حتی مهاجمین هم باید وظایف دفاعی زیادی انجام بدهند و او به‌عنوان مهاجم باید این را یاد بگیرد.

بابی فیرمینو در این سبک استاد است. داروین می‌تواند از او خیلی چیزها بیاموزد چون بابی در ترکیبِ وظایف تهاجمی و دفاعی واقعا بی‌نظیر است. داروین می‌تواند کیفیت خودش را هم به این ترکیب اضافه کند تا به یکی از مهاجمین درجه‌یک لیورپول تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *