بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وحید فاضلی: نتیجه مهم نیست، به جوانان بازی دادیم

صحبت های وحید فاضلی بعد از شکست آلومینیوم در بازی دوستانه برابر مس رفسنجان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۰۸
صحبت های وحید فاضلی بعد از شکست آلومینیوم در بازی دوستانه برابر مس رفسنجان

وحید فاضلی مربی تیم فوتبال آلومینیوم بار دیگر از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست تا تکنولوژی VAR را وارد فوتبال کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید فاضلی مربی تیم فوتبال آلومینیوم بار دیگر از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست تا تکنولوژی VAR را وارد فوتبال کنند.

به گزارش پارس فوتبال، وحید فاضلی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از شکست این تیم در بازی دوستانه برابر مس رفسنجان در برابر خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات جواب داد که در ادامه این پرسش و پاسخ‌ها را می‌خوانید؛

*بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتید.

– این بازی نهمین بازی دوستانه ما از زمان تدوین پلن تمرینی‌مان بود و چهارمین مسابقه در پنج روز گذشته. طبق برنامه‌ریزی که داشتیم نتیجه برای ما مهم نبود و سعی کردیم تاکتیک‌های مختلف، پلن‌های مختلف و نفرات مختلف را تست می‌کنیم که ان‌شاءالله با بیشترین هماهنگی وارد مسابقات نشویم. نه برد در این مسابقات برای ما مهم بود و نه باخت. به دنبال اهداف‌مان بودیم و حتی امروز سه نفر از بازیکنان جوانان را هم بازی دادیم چون ما ترکیب تیم‌مان را به دو قسمت تقسیم کردیم که یک ترکیب دیروز برابر گل‌گهر بازی کرد و یک ترکیب هم امروز با توجه به کسالت سه تن از بازیکنان، در برابر تیم مس به میدان رفتند که به احترام این تیم و سایر بازیکنان خودمان بود که نخواهیم بازی را کنسل کنیم. از تیم مس هم تشکر می‌کنیم که در راه آماده‌سازی به ما کمک کردند.

* چه شد که به سراغ بازیکنی کلمبیایی رفتید؟

– شاید بالای 100 بازیکن و تمام دقایق بازی‌های آنها را دیدیم که تصمیم گرفتیم زاپاتا را که فصل گذشته در لیگ برتر کرواسی 28 بازی انجام داده بود؛ جذب کنیم. پیش از این هم در یک تیم در کشور مولداوی بازی کرده و با توجه به توانایی‌ بازی در پست وینگر و مهاجم او را جذب کردیم و عملکردش را هم با توجه به اینکه تنها 48 ساعت از حضورش در ایران می‌گذشت دیدید. خداراشکر که با وجود فشار این چند روز بازیکنان‌مان سالم هستند و در ادامه کار جوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که بازیکنان یک بدن فِرش داشته باشند.

* درحالی‌که بازی دوستانه بود شاهد درگیری بین بازیکنان بودیم. با توجه به حساسیت لیگ در فصل جام جهانی فکر می‌کنید این اتفاقات به لیگ کشیده شود؟

– نه این اتفاقات طبیعی است؛ بازیکنان در فشار هستند و به لحاظ فیزیولوژیکی اعصابشان ضعیف می‌شود ضمن این که داور مسابقه هم در سطح این بازی نبود و باعث تنش شده بود. قطعا بازیکنان را درک می‌کنیم و در لیگ شاهد این مسائل نخواهیم بود.

* اولین تقابل شما با تیم هوادار است و دیدار با ساکت الهامی!

– باور کنید قرعه برای ما مهم نبود و در تمرین بودیم و حتی آنلاین هم چک نکردیم چون برای ما یک شروع قدرتمند مهم است. قرعه ما هم بینابینی بود چون با تیم‌های قوی هم برخورد کردیم و شاید هم در بعضی از بازی‌ها شرایط به نفع ما شود. در مورد حواشیِ بازی قبل هم صحبت خاصی ندارم، آنچه که پیش می‌آید درون زمین است و دوست داریم به همه احترام بگذاریم و حتی در تنش‌ها هم هر دوطرف عذرخواهی کردیم.

* در مورد داوری صحبت کردید. نبودن VAR را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

– واقعا اگر بخواهیم در مسیر حرفه‌ای قرار بگیریم اولین لازمه، ورود VAR است. از طرف دیگر مسائلی که به سلامت جامعه داوری آسیب می‌زند هم برطرف می‌شود. خواهش می‌کنیم حتی اگر لازم است تیم‌ها هزینه کنند برای آوردن VAR. امیدوارم این مشکل به‌صورت فوری حل شود چون دلایل بسیار زیادی برای آوردن این تکنولوژی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *