بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کلیپ سوپرگل های جدید مهدی طارمی ؛ شاهزاده ایرانی بازهم در اروپا طوفان به پا کرد + سند

پورتو ۳ - ۰ توندلا ؛ سوپرکاپ لیگ پرتغال ؛ دبل مهدی طارمی

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۴۰


مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو قبل از شروع فصل جدید پرتغال، در یک مسابقه رسمی توانست با ۲ گل خودی نشان دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی که در دیدار اخیرشان مقابل موناکو فرانسه یک پنالتی گرفت و موفق به گلزنی شد، امشب هم در بازی سوپر جام فوتبال پرتغال یک نمایش عالی دیگر برابر هواداران تیمش داشته تا در آستانه کسب چهارمین جام خود در این کشور قرار بگیرد.

تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را از ابتدا در زمین دارد و به جای مهاجم نوک یا مهاجم سایه، برای نخستین بار در پُست وینگر چپ در ترکیب خود می‌بیند، از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امروز یکشنبه(به وقت ایران) در ورزشگاه مونیسیپال دِ آویرو به مصاف توندلا، تیم هفدهم و سقوط کرده فصل اخیر لیگ برتر پرتغال رفت تا بازی سوپر جام فصل ۲۲-۲۰۲۱ را برگزار کند.

مهدی طارمی که در ۶ تقابل قبلی همراه پورتو مقابل توندلا آمار بی‌نظیری داشته و در تمام آنها گلزنی کرده و در این بین یک هت‌تریک به ثبت رسانده و در یک مسابقه نیز دو گل زده بود، در بازی سوپرجام برابر این تیم نیز یک نمایش عالی پشت سر گذاشت و تاثیر خود را روی هر سه گل تیمش نشان داد.

پورتو در دقیقه ۳۰ این مسابقه صاحب یک ضربه کرنر شد که توپ ارسالی از جناح چپ زمین و پاس اوانیلسون با ضربه سر در مقابل تیرک دوم دروازه توندلا را مهدی طارمی با حضور به موقع و ضربه به توپ تبدیل به گل کرد تا تیمش را در بازی سوپرجام پرتغال پیش بیاندازد.

حملات پورتو پس از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۳۳ مهدی طارمی بعد از اینکه پاس په‌په را پشت محوطه جریمه توندلا دریافت کرد، با دریبل‌های ریز و تماشایی از بین سه مدافع حریف عبور کرد و با پای چپ به توپ ضربه زد که دفع دروازه‌بان موجب شد توپ به تیرک برخورد کند و در ریباند، اوانیلسون گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

زدن یک گل و ساختن یک گل دیگر تنها کار طارمی در این مسابقه نبود و او در حالی که فرصت چندانی به دست نمی‌آورد، شایستگی‌های خود را به بهترین شکل به نمایش گذاشت و توانست یک گل دیگر در سومین ضربه‌اش به چارچوب بزند و لحظاتی بعد از زمین بیرون برود.

طارمی که از ابتدای نیمه دوم به پست تخصصی خود برگشته و مهاجم نوک پورتو شده بود، در دقیقه ۸۳ بعد از دریافت پاس په‌په، مثل صحنه گل دوم به قلب دفاع توندلا زد و بعد از اینکه در موقعیت مناسب قرار گرفت، با یک ضربه بغل پای دیدنی توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا برد پورتو را در لحظات پایانی قطعی کند.

طارمی که در جریان مسابقه در محاصره مدافعان توندلا قرار گرفته بود، در سه دقیقه نیمه اول و یک لحظه از نیمه دوم که فرصت پیدا کرد، کار خود را انجام داد و در کنار زدن دو گل، با یک حرکات چشم‌نواز یک گل ساخت تا مرد اول پورتو برای رسیدن به یک جام دیگر باشد.

ستاره ایرانی پورتو که سال گذشته قهرمانی سوپرکاپ پرتغال را همراه تیمش به دست آورده و در فصل ۲۲-۲۰۲۱ نیز دو گانه لیگ و جام حذفی را کسب کرده بود، امشب چهارمین جام خود در فوتبال پرتغال را در کارنامه‌اش به ثبت رساند تا یک رکورد ویژه بین لژیونرهای ایرانی در کنار گل‌ها و پاس گل‌های پرشمار خود ثبت کند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *