بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چالش جدید دژاگه در فولاد

اشکان دژاگه به دنبال بازگشت به اوج در فولاد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۴
دژاگه ؛ اشکان دژاگه به دنبال بازگشت به اوج در فولاد

کنجکاوی برای دیدن دوباره اشکان در لیگبازگشت اشکان دژاگه به لیگ برتر یکی از اتفاقات جذاب مسابقات پیش رو خواهد بود.
به گزارش “ورزش سه”،

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اشکان دژاگه همواره چهره‌ای محبوب و جذاب برای فوتبالدوستان ایرانی بوده است؛ کاپیتان سابق تیم ملی از زمانی که به تیم ملی پیوست و بعد که بوندسلیگای آلمان را به مقصد لیگ ایران ترک کرد، همیشه مورد توجه بوده و الان هم بازگشت او به لیگ برتر اتفاق جالبی تلقی می‌شود.

اشکان که حدود 2.5 فصل پیراهن تراکتور تبریز را برتن کرد، دوباره قصد لژیونرشدن کرد و با ترک تیم تبریزی راهی الشحانیه شد؛ او البته در این تیم مصدومیتی را تجربه کرد و نتوانست بازی های زیادی در لیگ ستارگان قطر انجام بدهد.

با این شرایط از چند ماه قبل شایعات زیادی درباره بازگشت دژاگه به لیگ ایران مطرح بود تا اینکه او رسما به فولاد خوزستان پیوست و قرار است زیر نظر همبازی سابقش در تیم ملی به میدان برود.

بازگشت به لیگ برتر ایران و پیوستن به تیم پرمهره فولاد برای اشکان دژاگه یک چالش جدید محسوب می‌شود؛ دژاگه 36 ساله چند روز دیگر اولین بازی رسمی خود را با پیراهن دومین تیم ایرانی که عضو آن بوده انجام خواهد داد. هواداران فوتبال و به خصوص فولادی‌ها نیز انگیزه زیادی برای تماشای دژاگه در تیم خوزستانی خواهند داشت. دژاگه که همیشه از نظر تکنیکی به عنوان یک مهره موثر شناخته شده، با انگیزه و روحیه بالایی کار خود را در لیگ برتر از سر خواهد گرفت و در این شرایط طبیعی است کنجکاوی برای دیدن دوباره او در لیگ برتر بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *